تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد قطب پزشکی در غرب مازندران/ بهره برداری از یک طرح پزشکی در عباس آباد

حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در حاشیه بازدید از بیمارستان نیمه کاره تنکابن در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه وضعیت حوزه بهداشت و درمان غرب مازندران وضعیت خوبی ندارد گفت: حوزه بهداشت و درمان در شرق مازندران خدمات بیشتری ارایه شده است که نیاز است توجه بیشتری به غرب مازندران شود.

ایجاد قطب پزشکی در غرب مازندران

وی با بیان اینکه در این سفر در خصوص ایجاد قطب پزشکی غرب مازندران تصمیم گیری خواهد شد افزود: در این قطب پزشکی بهترین نیرو‌ها و گروه پزشکی بهره خواهیم برد.

هاشمی گفت: بیمارستان جدید تنکابن در محل نامناسبی جاگذاری شده است از پیشرفت ۶۵ درصدی این بیمارستان خبر داد و گفت:: در این سفر درخصوص این بیمارستان نیز تصمیم گیری خواهیم کرد.

وزیر بهداشت افزود: در این قطب پزشکی به حوزه آموزش عالی بخصوص تربیت نیرو‌های پزشکی دیده شده که میتواند بسیار در ارتقا سطح بهداشت و درمان موثر باشد.

شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه غرب مازندران و شرق گیلان در حوزه بهداشت و درمان بسیار محروم است و در ۴۰ سال گذشته محروم‌تر شد گفت: ساخت بیمارستان تخصصی تنکابن و تجهیز بیمارستان عباس آباد از مهم‌ترین دغدغه‌های فعلی منطقه است.

وی افزود: ۸۰ بیمار دیالیزی در تنکابن و عباس آباد وجود دارد که به برای دیالیز باید شهر‌های اطراف بروند.

شریعت نژاد گفت: نبود اورژانس در محور پرتردد عباس آباد به کلاردشت و ایجاد دانشکده پزشکی رامسر از دیگر خواسته‌های مردم منطقه است.

ایجاد قطب پزشکی در غرب مازندران

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مراسم افتتاح بیمارستان شهرستان عباس آباد با بیان اینکه غرب مازندران در بخش بهداشت و درمان محروم است گفت: ایجاد بیمارستان عباس آباد میتواند پیشرفت و تحول خوبی ایجاد کند.

وی افزود: این بیمارستان با اعتبارات داخلی وزارتخانه و منابع استانی و شهرستانی ساخته شده است که برای توزیع نیرو‌ها در آبان‌ها اقدام خواهیم کرد.

موسوی گفت: بیمارستان امام خامنه‌ای عباس آباد در ۵۰ تخت با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان ساخته شده است.

ایجاد قطب پزشکی در غرب مازندران/ بهره برداری از یک طرح پزشکی در عباس آباد

وی افزود: بزودی با ایجاد یک شبکه بیمارستانی در غرب استان سطح بهداشت و درمان منطقه را گسترش خواهیم داد.

بیمارستان امام خامنه‌ای عباس آباد با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاحیه بیمارستان امام خامنه‌ای عباس آباد گفت: به دلیل نزدیک بودن شهر‌ها در مازندران باید خدمات دهی این منطقه بصورت شبکه‌ای صورت گیرد.

ایجاد قطب پزشکی در غرب مازندران/ بهره برداری از یک طرح پزشکی در عباس آباد

وی افزود: غرب استان باید بصورت یک بلوک و قطب پزشکی دیده شود و در این قطب خدمات سرپایی بصورت شهری و خدمات تخصصی بصورت منطقه‌ای انجام شود.

قاضی زاده هاشمی گفت: ایجاد بیمارستان تخصصی تنکابن اقدام خوبی بود، ولی در بحث جانمایی بسیار بد انتخاب شده است، اما ما وظیفه داریم آن را تکمیل کنیم.

ایجاد قطب پزشکی در غرب مازندران/ بهره برداری از یک طرح پزشکی در عباس آباد

وزیر بهداشت با بیان اینکه تا زمانی که بیمارستان تنکابن به بهره برداری نرسد کار ما در منطقه ناقص است، افزود: سیل روز‌های گذشته به بیمارستان درحال احداث تنکابن خساراتی زده است که باید برای ادامه ساخت حتما دقت بیشتری شود تا در حوادث بعدی مشکلات بیشتری ایجاد نشود.

وی پیشگیری از بیماری‌ها را مهم‌تر از درمان دانست.

ایجاد قطب پزشکی در غرب مازندران/ بهره برداری از یک طرح پزشکی در عباس آباد

انتهای پیام/ز

غرب مازندران به قطب پزشکی تبدیل می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد قطب پزشکی در غرب مازندران/ بهره برداری از یک طرح پزشکی در عباس آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..