تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زوم اپ: Files Go by Google؛ اپلیکیشنی جهت مدیریت فضای ذخیره‌سازی

اپلیکیشن فایلز گو به شما کمک می‌کند تا بتوانید مدیریت بهتری بر حافظه‌ی ذخیره‌سازی گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی خود داشته باشید.

فایلز گو اپلیکیشنی سبک و کم حجم است که به شما کمک می‌کند تا بر فضای حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی خود مدیریت بهتری داشته باشید. با کمک Files Go by Google می‌توانید فضای بیشتری روی دستگاه خود آزاد کنید؛ فایل‌های بیشتری روی دستگاه خود ذخیره کنید و با داشتن فضای بیشتر، به‌راحتی و موثرتر از دستگاه خود استفاده کنید.

تنها با چد کلیلک ساده، حافظه‌ی بیشتری در اختیار خواهید  داشت. این اپلیکیشن به‌سرعت و تنها با چند کلیک ساده عکس‌ها و ویدئوهای قدیمی، برنامه‌هایی که اصلا از آنها استفاده نمی‌کنید و فایل‌های تکراری را به شما نشان می‌دهد و می‌توانید به‌سرعت آن‌ها را از حافظه‌ی گوشی هوشمند یا تبلت خود حذف کنید؛ به شما کمک می‌کند تا حافظه‌ی پنهان دستگاه را پاک کنید. استفاده از این اپلیکیشن به‌صورت متوسط در ماه اول، در حدود یک گیگابایت حافظه‌ی بیشتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

فایلز گو

مقاله‌های مرتبط:

همچنین این اپلیکیشن دارای ویژگی‌های دیگری از جمله پیدا کردن سریع‌تر فایل‌ها، تقسیم کردن فایل‌های فشرده نیز هست. فایلز گو به شما کمک می‌کند از وقت خود بهتر استفاده کنید و زمانی که در جستجوی عکس، فایل یا ویدئویی هستید، با کمک فایلز گو سریع‌تر آن را پیدا کنید. همچنین این برنامه دارای فیلترهایی است که به ساماندهی و نظم‌بخشی فایل‌ها کمک شایانی می‌کند. 

در نسخه‌ی جدیدتر اپلیکیشن Files Go by Google، امکان جستجوی فایل‌ها نسبت به قبل بهتر و کاربردی‌تر شده است. همچنین فایلز گو به‌صورت یکپارچه با گوگل فوتوز کار می‌کند. یکی دیگر از امکانات این اپلیکیشن، مشاهده‌ی مقدار فضای آزاد روی حافظه‌ی داخلی گوشی هوشمند یا کارت SD است. با کمک Files Go می‌توانید از مقدار حافظه‌ی خالی کارت SD مطلع شوید و در صورت لزوم فایل‌ها را به‌راحتی به کارت SD منتقل کنید. Files Go قبل از اینکه ظرفیت حافظه‌ی دستگاه پر شود، به شما اطلاع‌رسانی می‌کند و پیشنهاد می‌دهد که کدام فایل‌ها را حذف کنید. هرچقدر بیشتر از این اپلیکیشن استفاده کنید، قابلیت پیشنهاد دادن حذف فایل‌ها از سوی Files Go هوشمندتر می‌شود.

فایلز گو همچنین امکان اشتراک‌گذاری آفلاین فایل‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اگر دوستان و خانواده‌ی شما نیز همین برنامه را نصب کرده باشند، می‌توانید عکس‌ها، ویدئوها، فایل‌ها و برنامه‌های مختلف را با آن‌ها به‌صورت آفلاین و با سرعتی تا ۴۹۰Mbps، خیلی سریع، رایگان و بدون نیاز به اینترنت به‌اشتراک بگذارید.

فایلز گو

فایل‌های به‌اشتراک‌گذاری‌شده‌ی آفلاین توسط فایلز گو، با رمزگذاری ایمن WPA2 انتقال پیدا می‌کنند. اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید از فایل‌های خود در فضای ابری پشتیبان‌گیری کنید. مثلا اگر می‌خواهید فایلی را برای همیشه نگهداری کنید، باید آن را در قسمت منوی Files انتخاب کنید و در Google Drive یا هر اپلیکیشن ذخیره‌سازی در فضای ابری پشتیان‌گیری کنید. 

اپلیکیشن فایلز گو فضایی کمتر از ۹ مگابایت از ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی گوشی هوشمند شما را اشغال می‌کند‌، ولی می‌تواند فضای بیشتری آزاد کند و کاربرد بیشتری دارد. در حال حاضر، کاربران دستگاه‌‌های اندرویدی می‌توانند این برنامه را روی دستگاه‌های خود دانلود و نصب کنند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زوم اپ: Files Go by Google؛ اپلیکیشنی جهت مدیریت فضای ذخیره‌سازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..