تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه دولت در خصوص روز «کوروش»

۷۸۲۸۹۸

۴۱۲ بازدید

سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور اعلام کرد: برای روز ۷ آبان ماه (منسوب به روز کوروش)، فارغ از صحت و سقم آن، برنامه‌ای ندارد.

خبرگزاری ایسنا: مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد: «این سازمان فارغ از صحت و سقم روز ۷ آبان‌ ماه (منسوب به روز کوروش) و با اعتقاد بر این‌که هرگونه حاشیه به میراث‌فرهنگی کشور آسیب جدی می‌رساند هیچ‌گونه برنامه‌ای برای این روز ندارد.

اطلاعیه دولت در خصوص روز «کوروش»

این سازمان در راستای صیانت از میراث‌فرهنگی کشور و عمل به وظیفه ذاتی خود، هیچ‌گونه استقبالی از برنامه‌هایی که به میراثمان آسیب می‌رساند نمی‌کند.»

هفتم آبان چند سالی است به نام کوروش گره خورده است و روزی برای بزرگداشت این پادشاه ایرانی. به باور گروهی این روز بر پایه منابع تاریخی یونانیان زادروز کوروش است.

عده‌ای دیگر نیز ان را روز فتح بابل به دست کوروش می‌دانند. برخی علمای دینی هم از جمله امامان جمعه استان فارس پایه این عقاید را دست‌کاری شده می‌دانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه دولت در خصوص روز «کوروش»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..