تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصیرزاده: استقلال چکی نداده که برگشت بخورد

۷۸۲۸۹۱

۱۴۶۰ بازدید

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی می گوید استقلال اصلا چکی به این باشگاه نداده است که برگشت برخورد.

ورزش سه: امروز شایعه شده است که قسط دوم رضایت نامه داریوش شجاعیان توسط باشگاه استقلال پاس نشده است و باشگاه ماشین سازی قرار است از این باشگاه شکایت کند.

نصیرزاده با تکذیب این خبر به خبرنگار ما گفت: چنین چیزی درست نیست چون اصلا باشگاه استقلال چکی به ما نداده است که قرار باشد پاس شود یا نه.

او ادامه داد: استقلال قرار بود روز بیست و پنجم اسفند سال 96 پول رضایت نامه شجاعیان را پرداخت کند که این اتفاق فعلا رخ نداده است. با این حساب ما مدتی است به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده ایم و باید منتظر جواب آنها باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصیرزاده: استقلال چکی نداده که برگشت بخورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..