تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت تسهیلات پست بانک براي طرح های اقتصادي زودبازده

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک کشور امروز در گرگان گفت: از ابتدای سال تاکنون در قالب تسهیلات اشتغالزایی هزار میلیارد تومان برای ١٥ هزار طرح اقتصادی زودبازده در روستا‌ها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با پرداخت این تسهیلات ارزان قیمت برای ٥٠ هزار نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر عامل پست بانک کشور گفت: در حال حاضر ٧٠ هزار باجه بانکی در کشور فعال است و از محل همین منابع مالی اجرای طرح‌های عمران و آبادانی قابل اجراست.


خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک کشوربا هدف امضای تفاهمنامه با استانداری در خصوص مدیریت منابع دهیاری‌ها برای توسعه اشتغال روستایی و بازدید از طرح‌های اشتغالزایی در روستا‌ها به گلستان سفر کرد.


انتهای پیام/م

تسهیلات پست بانک براي طرح های اقتصادي زودبازده پرداخت شده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت تسهیلات پست بانک براي طرح های اقتصادي زودبازده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..