تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشفتگی کیهان از نامه سعید جلیلی درباره FATF

ساعت24-روزنامه کیهان نوشت: رئیس دفتر رئیس جمهور در اظهارنظری خلاف واقع گفته است که مقدمات لایحه مربوط به FATF در دولت قبل از روحانی آماده شد و این لایحه در شورای عالی امنیت ملی و با تایید جلیلی برای اجرا به برخی دستگاه‌ها ابلاغ شد.

این ادعا در حالی است که دولت وقت در سال 89 لایحه‌ای «داخلی» را جهت مبارزه با تامین مالی تروریسم تقدیم مجلس کرد و در لایحه فوق هیچ تعهدی به FATF داده نشده است.

گفتنی است این ادعا در حالی مطرح می شود که نامه محرمانه سعیدجلیلی به عنوان دبیرشورایعالی امنیت ملی به چندعضو کابینه صراحتا اشاره به آمادگی دستگاههای دولتی برای پیوستن به اف ای تی اف را دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشفتگی کیهان از نامه سعید جلیلی درباره FATF»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..