تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عظیمی: نه از خودم راضی هستم نه از میزبانی اندونزی

بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸؛

به گزارش  خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسداله عظیمی قدیمی ترین تیم ملی دو و میدانی در بازی های پاراآسیایی درباره حضورش در جاکارتا گفت: در مسابقات پرتاب وزنه به مدال نقره رسیدم. خوشبختانه در این کلاس مدال طلا و نقره به ایران رسید که همین نکته برای ما خیلی مهم بود اما با این وجود توقع داشتم که بسیار بهتر از این کار کنم.

عطیمی  ادامه داد: البته من نه از خودم راضی هستم و نه از میزبانی اندونزی اما با این وجود  باید بگویم  که همه تلاشم را کردم تا بتوانم بهترین مدال را بگیرم .به هر حال همیشه کم وکاستی هایی در مسابقات وجود دارد که به طور حتم این بار هم مشکلاتی وجود داشته که باید در آینده  به فکر رفع آنها بود.

انتهای پیام/ 

انتقاد قدیم ترین عضو تیم ملی دوومیدانی از میزبانی جاکارتا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عظیمی: نه از خودم راضی هستم نه از میزبانی اندونزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..