تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی تصویر اشتباهی، سر از تیترِ یک روزنامه در می‌آورد/اسرائیل پای ثابت حمایت از دروغ در کشور!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز دوشنبه براثر فروریختن دیوار مدرسه‌ای در سنندج، دنیا ویسی دختر دبستانی این مدرسه به دلیل شدت جراحات جان خودش را از دست داد.

وقتی تصویر اشتباهی، تیتر یک روزنامه می‌شود

پس از این اتفاق تلخ، بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به اشتباه تصویر دیگری از یک دختربچه را منتشر کردند. حساب توئیتری اسرائیل به فارسی هم از این عکس که احساسات مردم را بیشتر جریحه‌دار می‌کرد، استفاده کرد.

وقتی تصویر اشتباهی، تیتر یک روزنامه می‌شود

اما نکته قابل تامل آن‌جا بود که روزنامه آفتاب‌یزد هم که این خبر را تیتر یک خود کرد، با وجود آن که فرصت بررسی موضوع و اطلاع‌رسانی صحیح را داشته، تصویر اشتباهی از دنیا ویسی را منتشر کرده است.

وقتی تصویر اشتباهی، تیتر یک روزنامه می‌شود

به نظر می‌رسد برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی از سر غفلت و ناآگاهی و برخی دیگر برای تحریک بیشتر احساسات مردم، استفاده از این تصاویر مجعول را بر اطلاع‌رسانی صحیح از یک حادثه تلخ ترجیح داده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

وقتی تصویر اشتباهی، تیتر یک روزنامه می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی تصویر اشتباهی، سر از تیترِ یک روزنامه در می‌آورد/اسرائیل پای ثابت حمایت از دروغ در کشور!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..