تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس رسانه ملی درگذشت بهرام شفیع را تسلیت گفت

رئیس رسانه ملی درگذشت بهرام شفیع را تسلیت گفت:به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما، در پیامی درگذشت بهرام شفیع مجری برنامه های ورزشی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رئیس سازمان صدا و سیما به شرح زیر است:

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

درگذشت برنامه ساز، مجری و گزارشگر ورزشی صدا و سیما، جناب آقای بهرام شفیع را که مردم از نسل‌های مختلف او را با نام برنامه "ورزش و مردم" می‌شناختند و همواره در فراز و نشیب‌های کشور صدای گرمش راوی تلاش و غیرت ورزشکاران و قهرمانان این مرز و بوم و برای مردم روحیه بخش بود، تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند تعالی برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

علی عسکری / رئیس سازمان صدا و سیما

گفتنی است؛ بهرام شفیع، گزارشگر و مجری مشهور تلویزیون دیروز بعد از ظهر و در سن ۶۲ سالگی در بیمارستان بهمن تهران درگذشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس رسانه ملی درگذشت بهرام شفیع را تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..