تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت 600 میلیونی برای حذف سابقه مربوط به سازمان تأمین اجتماعی نیست

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا به نقل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ روز گذشته خبری در برخی رسانه‌ها از قول یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر شده بود مبنی بر اینکه فردی برای حذف سوابق خدمتی خود، 600 میلیون به یک صندوق تأمین اجتماعی پرداخت کرده است.

از آنجا که انتشار این خبر امکان ایجاد شائبه درباره سازمان تأمین اجتماعی را ایجاد می‌کرد، در تماس با سید احسان قاضی‌زاده هاشمی جزئیات موضوع را پیگیری کردیم.

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: خبری که از جلسه روز سه‌شنبه درباره قانون ممنوعیت به‌کار‌گیری بازنشستگان در برخی رسانه‌ها منتشر شده نیازمند اصلاح است.  

وی تأکید کرد: فردی که درباره او در این جلسه صحبت شد تحت پوشش یکی از صندوق‌های بازنشستگی و نه سازمان تأمین اجتماعی بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت 600 میلیونی برای حذف سابقه مربوط به سازمان تأمین اجتماعی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..