تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی مفهوم «فروپاشی اجتماعی» در برنامه امشب زاویه

بررسی مفهوم «فروپاشی اجتماعی» در برنامه امشب زاویهبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  برنامه امشب «زاویه» با حضور آقایان دکتر حسین کچویان و دکتر عباس عبدی به بررسی مفهوم «فروپاشی اجتماعی» خواهد پرداخت.

علیرضا معادی دبیر تحریریه مجله تصویری زاویه، با بیان اینکه کلید واژه فروپاشی یکی از پر بسامد‌ترین واژه‌ها طی ۹ ماه گذشته در فضای رسانه‌ای و به تبع آن عرصه نخبگانی ما بوده است، گفت: پرداخت عالمانه به این مفهوم و بررسی زمینه‌های وقوع آن در جامعه، همچنین میزان قوام نظری آن با توجه به شواهد و ادله‌ای که برای آن ایراد می‌شود، از اهداف برنامه این هفته زاویه خواهد بود.

این برنامه امشب ۱۸ مهر ۹۷؛ راس ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه چهار سیما، به صورت زنده پخش خواهد شد.

گفتنی است؛ مجله تصویری علوم انسانی زاویه به تهیه کنندگی علی خواجه و با اجرای حبیب رحیم پور هر هفته چهارشنبه‌شب‌ها از شبکه چهار پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی مفهوم «فروپاشی اجتماعی» در برنامه امشب زاویه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..