تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا در روز‌های التهاب بازار، تب خرید وجودمان را گرفته بود؟+فیلم

چرا تب خرید: جوگیر شدیمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛موضوع خرید بیش از اندازه برای در امان ماندن از افزایش قیمت احتمالی کالاها در آینده که از آن با عنوان احتکار خانگی یاد می‌شود، پدیده ای که در کنار احتکارهای بزرگی که توسط برخی از افراد سود جود انجام میشود به اقتصاد کشور و بازار لطمه وارد میکند.

با بروز پدیده احتکار خانگی، به دلیل افزایش تقاضای که در بازار ایجاد می‌شود منجر به ایجاد زمینه کمبود در بازار و گرانیهای بیشتر می‌شود و کسانی که از این موضوع ضربه می ببیند خود خریداران و مردم هستند و حتی دست برخی از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان متخلف را باز میگذارد که با سود استفاده از این تب خرید، قیمت های خود را به صورت غیرمنطقی بالا ببرند.

در این ویدیو خبرنگار به میان مردم رفته و نظر آنها را درباره احتکار خانگی پرسیده است. مردم جواب‌های متفاوت و جالبی به این پرسش داشتند .

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

تب خرید: جوگیر شدیم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا در روز‌های التهاب بازار، تب خرید وجودمان را گرفته بود؟+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..