تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صفر شدن پشت نوبتی‌ها برای سمعک معلولان

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آیین گرامیداشت هفته ملی کودک صبح امروز با حضور حسین نحوی نژاد - معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، محمد نفریه مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور و پرستو منصوری  معاون امور توانبخشی  بهزیستی استان تهران و جمعی از کودکان معلول در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در این مراسم منصوی معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه 6 هزار 243 دانش آموز تخت پوشش بهزیستی استان قرار دارند، اظهار کرد: این افراد از خدمات در بخش‌های مختلف از جمله تحصیلی و حمایتی استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های سازمان حمایت به موقع از افرادی که نیاز به ورود به چرخه حمایتی بهزیستی دارند است که در همین زمینه تلاش می‌شود با تخصیص اعتبارات این افراد تحت پوشش قرار بگیرند.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در ادامه با اشاره اینکه هم اکنون پشت نوبتی در خصوص دریافت سمعک در استان وجود ندارد، گفت: تلاش برای کاشت حلزون و به صفر رساندن معلولان یکی دیگر از اقداماتی است که در سازمان انجام شده است.

منصوری بیان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا معلولان در کنار سایر افراد جامعه حضور داشتند و نباید محدویتی را برای آنها ایجاد کرد و در همین ابطه از مسئولان شهری درخواست می‌شود تا در بحث مناسب سازی معابر ورود جدی را داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر یارانه مراکز نگهداری معلولان در استان تهران بر اساس تعهد سازمان بهزیستی به موقع پرداخت می‌شود و تلاش می‌شود این روند در ماه‌های آتی نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صفر شدن پشت نوبتی‌ها برای سمعک معلولان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..