تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره مندی ۳ هزار ۴۰۰ کودک مبتلا به دیابت از خدمات رایگان انجمن مفتاح

بهره مندی ۳ هزار ۴۰۰ کودک مبتلا به دیابت از خدمات رایگان انجمن مفتاحبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ فرامرز نیک بین مسئول انجمن حمایت از بیماران دیابت مفتاح در جلسه هم اندیشی و بررسی جایگاه آموزشی کودکان دیابتی گفت: انجمن حمایت از بیماران دیابت مفتاح به عنوان یک سازمان مردم نهاد غیرانتفاعی و داوطلبانه به همت والدین یک کودک دیابتی و همراهی برخی پزشکان خیرخواه از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در مشهد آغاز کرده است.
وی هدف از تاسیس انجمن حمایت از بیماران دیابت مفتاح را آموزش، اطلاع رسانی و کنترل دیابت در عموم مردم به ویژه کودکان مبتلا به دیابت عنوان و بیان کرد: این موسسه رویکرد درمانی نداشته و فقط فعالیت‌های اطلاع رسانی و آموزشی را دنبال می‌کند.

نیک بین بیان کرد: مفتاح متشکل از تعدادی از والدین کودکان دیابتی و پزشکان معتمد مشهد می‌باشد و عمده کارکنان این موسسه آموزشی جوانان دیابتی هستند که موفق به کنترل دیابت خویش شده اند و در این موسسه به کودکان و افراد دیابتی کمک می‌کند تا زندگی سالم، شیرین و بدون استرس را در کنار دیابت داشته باشند.

مسئول انجمن حمایت از بیماران دیابت مفتاح گفت: برگزاری همایش‌های مختلف آموزشی و ترویجی پیرامون دیابت، تدوین استاندارد‌های آموزشی یا ترویجی جهت افراد مبتلا به دیابت و جامعه پزشکی و پیراپزشکی، حمایت از مددجویان دیابتی به ویژه کودکان از طریق مشاوره رایگان و آموزش و تربیت مدرس دیابت جهت ارتقاء سطح دانش متخصصان از جمله محور‌های فعالیت انجمن دیابت مفتاح است.

نیک بین افزود: این انجمن با برگزاری کلاس‌های متعدد آموزشی تاکنون سعی داشته به عنوان یک مرکز مردم نهاد در کنار بخش پزشکی بتواند بسیاری از خلاء‌های آموزشی پیرامون بیماری دیابت را در نظام سلامت پر نماید.

وی ادامه داد: امیدواریم با حمایت مسئولان و خیران عزیز بتوانیم در سایر شهر‌های کشور نیز خدمات این انجمن را گسترش دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره مندی ۳ هزار ۴۰۰ کودک مبتلا به دیابت از خدمات رایگان انجمن مفتاح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..