تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی چهار زندانی جرایم غیر عمد در گلستان

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ سردار جاویدان، فرمانده نیروی انتظامی گلستان امروز با حضور در اداره کل زندان‌های استان گفت: مقدمات آزادی ۴ زندانی جرایم غیر عمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی امروز فراهم شد.


وی ادامه داد: بدهی این ۴ زندانی جرایم غیرعمد، با همکاری ناجا، بانک قوامین و اداره کل زندان‌ها پرداخت شد.


سردار جاویدان گفت: نیروی انتظامی در حوزه پیش گیری و فرهنگی تعامل خوبی با دستگاه‌های دیگر برقرار کرده است و مرکز مشاوره نیروی انتظامی آماده همکاری با زندان‌های گلستان است.


علیرضا رضوانی، مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی گلستان نیز گفت: از ابتدای امسال ۱۲۱ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در گلستان آزاد شدند.


وی ادامه داد: برای آزادی آن‌ها ۶۸۷ میلیون تومان از محل ستاد دیه پرداخت شد و ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم از گذشت شکات بهره‌مند شدند.


انتهای پیام/م

چهار زندانی جرایم غیر عمد در گلستان آزاد شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی چهار زندانی جرایم غیر عمد در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..