تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی مغز عامل ارتقای کیفیت زندگی/ از شرکت‌های دانش بنیان حوزه نقشه‌برداری مغز حمایت می‌شود

معاون اداری و مالی آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز مطرح کرد؛

شناسایی مغز عامل ارتقای کیفیت زندگی/ از شرکت‌های دانش بنیان حوزه نقشه‌برداری مغز حمایت می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین قدیری‌ معاون اداری و مالی آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز در حاشیه‌های دومین سمپوزیوم تازه‌های نقشه برداری مغز که در دانشگاه علوم پزشکی در حال برگزاری است گفت: امروز یکی از رسالت‌های این مجموعه ترویج، توسعه و رشد توانمندسازی‌ پژوهش‌‌های کشور در حوزه علوم مغز و شناختی است، عرصه‌ای که یکی از حوزه‌های مهم  و رتبه اول دنیا به حساب می‌آید.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تأثیر حوزه مغز در حیطه‌های آموزشی‌، اجتماعی و روانی، افزود: مغز عضوی ناشناخته‌ است و بسیاری از معضلات‌ و بیماری‌های آن تاکنون‌ بی جواب مانده است، این در حالی است که راه حل‌های مبتنی بر شناسایی مغز منجر به ارتقای کیفیت زندگی جوامع خواهد شد.

قدیری‌ تصریح کرد: بر همین اساس، پروژه‌ای بزرگ در دنیا با عنوان شناسایی مغز در دستور کار قرار دارد، در ایران نیز با ایجاد ستاد علوم شناختی و آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز، پروژه‌هایی در راستای شناسایی مغز در حال اجرا است.

معاون اداری و مالی آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز اضافه کرد: برگزاری اولین سمپوزیم‌ نقشه‌برداری مغز از جمله اقدامات مهم در زمینه‌ آشنایی‌ با این دستاورد است و امروز نیز دومین دوره این سمپوزیوم برگزار شد.

حضور شرکت‌های دانش بنیان در سمپوزیم‌ نقشه‌برداری مغز قدیری بیان کرد: این رویداد شامل کارگاه‌های آموزشی، سمینار‌های علمی و برگزاری نشست‌های تخصصی است که با حضور محققان داخلی و خارجی درحال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در این جشنواره شرکت‌های دانش بنیان حوزه نقشه‌برداری مغز برای معرفی محصولات و فن‌آوری خود مورد حمایت این آزمایشگاه‌ قرار‌ می‌گیرند و با در اختیار داشتن فضای نمایشگاهی رایگان‌ می‌توانند ارتباط خود را با پژوهشگران‌ و اساتید‌ حوزه نقشه‌برداری مغز را نزدیک‌تر کنند و فن‌آوری‌های خود را با این پژوهشگران‌ به اشتراک‌ می‌گذارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی مغز عامل ارتقای کیفیت زندگی/ از شرکت‌های دانش بنیان حوزه نقشه‌برداری مغز حمایت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..