تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی موفق به فروش ۶ میلیون گوشی هوشمند از سری می 8 شد

شیائومی از زمان رونمایی می ۸ شیائومی تاکنون موفق به فروش بیش از ۶ میلیون گوشی هوشمند از محصولات خانواده‌ی می ۸ شده است. 

در خردادماه سال جاری  معرفی شد. اواخر شهریور ماه،  معرفی شدند.

لی جون، بنیانگذار، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره‌ی شیائومی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو اعلام کرد که از زمان رونمایی خانواده‌ی می ۸ شیائومی تاکنون، این شرکت تاکنون موفق به فروش بیش از ۶ میلیون گوشی هوشمند از خانواده‌ی می ۸ شیائومی شده است.

شیائومی می 8 / Xiaomi Mi 8

رقم ۶ میلیون گوشی هوشمند شامل همه‌ی مدل‌های سری Mi 8 از جمله می ۸، می ۸ لایت، می ۸ پرو و می ۸ اس‌ ای می‌شود. البته با توجه به اینکه از زمان رونمایی می ۸ حدود چهار ماه می‌گذرد، به‌نظر می‌رسد که کاربران سراسر جهان از این مدل گوشی هوشمند Xiaomi نسبت به مدل‌های دیگر به‌خوبی استقبال کرده‌اند. بعد از رونمایی می ۸ نیز گفته شد که این شرکت موفق به  شد. 

در نظر داشته باشید که مدل‌های Mi 8 Pro و Mi 8 Lite در ماه سپتامبر (شهریورماه) به بازار عرضه شده‌اند؛ لذا انتظار می‌رود در ماه‌های آینده شاهد فروش چندین میلیون گوشی هوشمند از این مدل‌ها باشیم. لی‌ جون معتقد است که این حجم فروش را به‌عنوان نقطه‌ی عطفی در فروش محصولات شیائومی باید جشن گرفت.

لی جون به یمن این خوشحالی، تخفیف ویژه‌ی ۲۸ دلاری (‌۲۵ یورو)‌ را برای نسخه‌ی استاندارد می ۸ در بازار چین درنظر گرفت. در نتیجه علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی هوشمند را با قیمت ۳۶۰ دلار (‌۳۱۴ یورو)‌ در بازار چین خریداری کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی موفق به فروش ۶ میلیون گوشی هوشمند از سری می 8 شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..