تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس مرکز پزشکی هلال احمر: افزایش چشمگیر سقف خدمات بیمه ای اربعین 97

به گزارش خبرنگار اجتماعی تسنیم، محمود محمدی نسب در نشست خبری بارگیری و ارسال نخستین محموله پزشکی اربعین حسینی 97 اظهار کرد: همه خدماتی که دستگاه های مختلف حاکمیتی عرضه می کنند در قبال خدماتی که خود مردم تقبل می کنند ناچیز است.

وی افزود: ما در جمعیت هلال احمر به عنوان عضوی از ستاد مرکز اربعین، مسئول کمیته امداد و نجات این ستاد هستیم و دستگاه های مختلفی در این کمیته عضو هستند و کمیته مزبور فراجمعیتی است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: در این کمیته، در داخل مرزها بحث امنیت و حوادث جاده ای و کاهش آن و پوشش سه استان هم مرز با کشور عراق مطرح است. در مجموع 477 پایگاه در مرزها و نقاط مختلف کشور، به زائران اربعین حسینی (ع) خدمات رسانی خواهند کرد.

محمدی نسب ادامه داد: در بحث خارج از کشور نیز، درمانگاه هایی توسط هلال احمر در شهرهای کربلا، نجف، کاظمین و سامرا و برخی نقاط پر تردد در نظر گرفته شده است تا در صورت نیاز به هموطنان مان با پروتکل ها خاص خدمات درمانی ارائه شود. علاوه بر این با گروه های مختلف داوطلب که علاقمند ارائه خدمات درمانی در پیاده روی اربعین بودند، حداکثر همکاری و مشارکت را داشتیم.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر، در مجموع 26 درمانگاه توسط گروه های داوطلب خارج از جمعیت و 14 درمانگاه توسط مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در کشور عراق راه اندازی و تجهیز می شود.

استقرار پزشکان حاضر در جنگ عراق و سوریه در سامرا

سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در ادامه این نشست اظهار کرد: توصیه این است که مراسم اربعین حالت مردمی خود را از دست ندهد و نه دولت ایران و نه عراق نمی توانند چنین مراسمی را به تنهایی اداره کنند. آنچه ستاد اربعین در نظر دارد، کمک به ایجاد زیرساخت های لازم برای انجام این مراسم است.

وی گفت: امسال در سه مرز خروجی و احتمالاً خسروی، امکانات را از همان بدو ورود به خاک عراق دیده ایم. تفاوت امسال با سال گذشته، بالا بردن کیفیت خدمات است و سعی کردیم خدمات سرپایی بیشتر شود و خدمات اصلی و بیمارستانی را با وجه قوی تر دیده ایم.

مرعشی افزود: نیروهای متخصص ما در بیمارستان کوفه و کربلا مستقر خواهند شد و مانند سال قبل با کمک بهداری رزمی ستاد مشترک نیروهای مسلح، بیمارستان صحرایی را خواهیم داشتیم. امسال با همکاری دانشکده طب سنتی، درمانگاه طب سنتی را اضافه کرده ایم و باید ببینیم چه مقدار مثمر ثمر خواهد بود.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت به پیش بینی 7 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 30 دستگاه آمبولانس برای انتقال زائران بیمار و مصدوم اشاره کرد و گفت: متاسفانه سال های گذشته حوادث جاده ای زیاد بوده و ما سعی می کنیم بعد از ارائه خدمات اورژانسی در بیمارستان، زائران خود را به داخل کشور منتقل کرده و خدمات درمانی در داخل کشور ارائه شود.

مرعشی گفت: سقف خدمات بیمه ای امسال افزایش چشمگیری پیدا کرده که می تواند کمک خوبی باشد و مجموعا 200 تن دارو را با 14 تریلر به داخل خاک عراق منتقل کردیم. اولین گروه درمانی 23 مهر عازم خاک عراق می شوند و ان شاءالله از هشتم صفر، خدمات درمانی آغاز می شود و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در سامرا تیم خاصی را گذاشتیم که در جنگ های مختلف اخیر در سوریه و عراق شرکت داشتند و تیمی کاملاً عملیاتی بالغ بر 50 نفر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس مرکز پزشکی هلال احمر: افزایش چشمگیر سقف خدمات بیمه ای اربعین 97»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..