تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات اخیر عیله تروریستها در سوریه پاسخ ویران‌کننده به دشمنان بود

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین اشتری صبح امروز در نهمین نشست نیروی انتظامی با سفرا، کاردانان و نمایندگان سازمانهای بین‌المللی با بیان اینکه یکی از نیازهای اولیه بشر برای رسیدن به زندگی مطلوب رسیدن به امنیت در ابعاد مختلف است، اظهار کرد: امنیت مقوله اساسی در نظام اجتماعی است، بدون تردید هر کشوری برای تامین امنیت، به پلیس قدرتمند و رئوف نیاز دارد.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران در راستای آموزه‌های دینی و عمل به بیانات مقام معظم رهبری توانسته کارنامه درخشانی در حوزه امنیت داشته باشد؛ رشد و شکوفایی استعدادها در چهارچوب امنیت به بروز می‌رسد اما‌ معظلاتی ماننند مواد مخدر، جرایم سایبری و جنایاتی مانند تروریسم مانع بزرگی برای شکل‌گیری صلح جهانی است؛ در این شرایط نیروی انتظامی توانسته توطئه دشمن را در منطقه خنثی کند، انهدام باندهادی مخوف و کشف هزاران تن مواد مخدر و تقدیم شهدا و جانبازان نمونه‌‌های گویا از اراده پلیس برای مبارزره بی‌امان با این پدیده شوم بین‌المللی است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به‌دلیل موقعیتهای بی‌نظیر و استکبارستیزی و مقاومت در برابر ظالمان، همواره مورد تهدیدات قرار گرفته، حادثه تروریستی اهواز و شهادت جمع زیادی از کودکان، اقدامی دردناک از توطئه دولتهای دست‌نشانده امریکا در منطقه است؛ پیام جمهوری اسلامی ایران به اینگونه حوادث روشن است، امنیت خط قرمز مسئولان و مدافعان این سرزمین است، عملیات اخیر علیه تروریستها در خاک سوریه پاسخ ویران‌کننده به دشمنان و اربابانشان بود.

فرمانده ناجا متذکر شد: هفته ناجا فرصت مناسب برای تمرین و گسترش مفاهیمی چون آموزش، خدمتگزاری، امانتدرای، ولایتمدرای و ایثارگری تا مزر شهادت است؛ در این ایام، نیروی انتظامی در کنار توامندی‌های تبیین شده می‌تواند چهارچوبی مستحکم را برای مناسبات چندجانبه برپا کند و در این شرایط می‌توان به آینده روشن امیدوار بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات اخیر عیله تروریستها در سوریه پاسخ ویران‌کننده به دشمنان بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..