تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت حضرت رقیه (س)

ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت حضرت رقیه (س)سید مصطفی موسوی تهیه کننده برنامه «کوی محبت» در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت:در شب شهادت و شام شهادت حضرت رقیه (س) دو برنامه از حرم مطهر ایشان در سوریه خواهیم داشت.

وی بیان کرد: حجت الاسلام ناصر رفیعی به عنوان مهمان برنامه حضور خواهند داشت و ذاکر اهل بیت (ع) حاج احمد واعظی هم به ذکر مصیبت خواهند پرداخت.

تهیه کننده برنامه «کوی محبت» اظهار کرد: این دو برنامه با محوریت مصائب اهل بیت (ع) و شهادت دردانه سیدالشهدا (س) خواهد بود و یکشنبه و دوشنبه هفته آینده به روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

گفتنی است؛ برنامه «کوی محبت» به تهیه کنندگی و اجرا مصطفی موسوی با هدف بررسی سیره اهل بیت (ع) از بقاع متبرکه، امامزاده‌ها و اماکن زیارتی روی آنتن شبکه دو می‌رود.

انتهای پیام/

پخش «کوی محبت» در شب شهادت حضرت رقیه (س) از سوریه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت حضرت رقیه (س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..