تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لندرور دیفندر با پیشرانه V8 شورولت کوروت معرفی شد

تیونر آمریکایی EDC، نسخه‌ی جذابی از لندرور دیفندر با پیشرانهٔ ۴۳۰ اسب بخاری شورلت کوروت، معرفی کرده است.

شرکت East Coast Defender (به‌طور مخفف ECD) در ایالات‌متحده اقدام به بازسازی، تیونینگ و سفارشی‌سازی مدل‌های مختلف لندرور دیفندر می‌کند. ECD که به‌تازگی نام خود را به شرکت طراحی خودروی ای‌دی‌سی (ECD Automotive Design) تغییر داده، جدیدترین پروژه‌ی خود را معرفی کرده است. این نمونه که پروژه‌ی اوولوشن (Evolution) یا تکامل نام دارد، پیشرفت این شرکت نوپا را نشان می‌دهد.
Land-Rover Defender ECD

همانند ساخته‌های قبلی ECD، یک دستگاه لندرور دیفندر به‌طور کامل مورد بازسازی و ارتقاء قرار گرفته و نمای تهاجمی پیدا کرده است. پوسته‌ی این دیفندر در اصل کیت بدنه‌ی عریض بوده که از شرکت کان (Kahn) قرض گرفته شده است تا بتوان رینگ‌های بزرگ ۲۰ اینچی با لاستیک‌های آفرود را زیر آن جای داد. تمام قسمت‌های بیرونی این دیفندر نیز از رینگ‌ها گرفته تا ریل‌های روی سقف، به رنگ سیاه هستند که زیبایی آن‌را افزایش داده است.

Land-Rover Defender ECD

کابین این شاسی‌بلند اما، واقعاً شیک و لوکس است. البته در اینجا هم به‌طور گسترده از چرم تیره استفاده شده اما درعین‌حال در قسمت‌های مختلفی چرم قهوه‌ای‌رنگ هم کار شده است. این دیفندر قدیمی همچنین به فناوری‌های مدرنی مثل نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی در مرکز داشبورد، شارژر بی‌سیم برای دستگاه‌های الکترونیکی و سیستم صوتی JL مجهز شده است؛ بنابراین فضای داخلی اوولوشن هم مانند پروژه‌های قبلی ECD، جذاب و کاربرپسند به‌نظر می‌رسد.

Land-Rover Defender ECD

Land-Rover Defender ECD

مقاله‌های مرتبط:

تکامل و پیشرفت‌های این دیفندر محدود به داخل و خارج آن نیست و به زیر کاپوت هم کشیده شده، زیرا این خودرو به پیشرانه‌ی سری LS جنرال موتورز مجهز شده است. البته استفاده از پیشرانه‌های جنرال موتورز در دیفندرهای بازسازی‌شده‌ی ECD اتفاق جدیدی نیست اما اوولوشن کمی با پروژه‌های قبلی متفاوت است؛ پیشرانهٔ LS3 هشت سیلندر آن که ۴۳۰ اسب بخار قدرت دارد مستقیماً از شورلت کوروت گرفته شده است. این خودرو به سیستم اگزوز سفارشی برند افترمارکت بورلا (Borla) هم مجهز شده است تا صدای آن با ظاهر ترسناکش تطابق داشته باشد.

Land-Rover Defender ECD

به گفته‌ی متخصصان ECD، پروژه‌ی اوولوشن به‌طور کامل طبق درخواست و سلیقه‌ی مشتری طراحی شده است اما مطمئناً این شرکت پیش‌ازاین کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داده که منجر به دریافت سفارش ساخت چنین خودرویی شده است؛ بنابراین به نظر می‌رسد محصولات جدید این شرکت کوچک آمریکایی حتی از نمونه‌های قبلی هم بهتر هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لندرور دیفندر با پیشرانه V8 شورولت کوروت معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..