تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه نزدیک به پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال گوگل

نگاه نزدیک به پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال، پرچم‌داران جدید گوگل روز گذشته با تغییراتی همچون طراحی مدرن‌تر و دوربین بهبودیافته معرفی شد.

گوگل در رویداد روز گذشته‌ی خود چند دستگاه مختلف را رونمایی کرد؛ اما بی‌شک مهم‌ترین آن‌‌ها پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال، پرچم‌داران جدید این شرکت بود.

از جمله‌ی مهم‌ترین تغییرات محصولات جدید Google می‌توان به کاهش ضخامت حاشیه‌های نمایشگر در نسخه‌ی کوچک و اضافه‌شدن بریدگی به نمایشگر نسخه‌ی بزرگ‌تر Pixel 3، تغییر ساختار بدنه از فلز به ترکیب گوریلا گلس ۵ و آلومینیوم، بهبود عملکرد دوربین اصلی از طریق به‌روزرسانی الگوریتم پردازش تصویر، دوربین سلفی دوگانه ارتقاء پردازنده‌ به اسنپدراگون ۸۴۵ و اضافه‌شدن قابلیت شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

مقاله‌های مرتبط:

برای آنکه از حس ابتدایی در دست گرفتن گوگل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال و تجربه‌ی اولیه‌ی استفاده از آن‌ها اطلاع پیدا کنید، از شما دعوت می‌کنیم در ادامه ویدیوی نگاه نزدیک به گوشی‌های هوشمند جدید گوگل را تماشا کنید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه نزدیک به پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال گوگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..