تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ جایگزین هیلی در سازمان ملل را معرفی کرد

ساعت 24- پس از استعفای نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل، ترامپ دینا پاول معاون پیشین مشاور امنیت ملی کاخ سفید را به عنوان جایگزین او معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا «دینا پاول» معاون پیشین امور راهبردی مشاور امنیت ملی کاخ سفید را به عنوان جایگزی هیلی سفیر مستعفی آمریکا در سازمان ملل معرفی کرد.

ترامپ همچنین از شایستگی دختر خود ایوانکا برای این پست گفت اما تاکید کرد که در این صورت وی متهم به قوم پرستی می شود.
هیلی روز سه شنبه از سمت خود کناره گیری کرد و ترامپ با استعفای وی موافقت کرد. رئیس جمهوری آمریکا بدون اشاره به دلایل استعفای هیلی گفت: او در پایان سال میلادی از کار خود کنار می رود و می خواهد برای مدتی استراحت کند.
پاول دی ماه سال گذشته از سمت خود به عنوان مشاورامنیت ملی آمریکا در امور راهبردی استعفا کرده بود.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ جایگزین هیلی در سازمان ملل را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..