تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قبولی مشکوک نمایندگان مجلس

جوان نوشت: دانشگاه آزاد اسلامی نتایج استعدادهای درخشان در مقطع دکتری در رشته‌های پزشکی و علوم انسانی را با ۱۵روز تأخیر اعلام کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی نتایج استعدادهای درخشان در مقطع دكتری در رشته‌های پزشكی و علوم انسانی را با ۱۵روز تأخیر اعلام كرد. برخی داوطلبان به دلیل آنچه این دانشگاه عدم تجانس مدرك تحصیلی در مقطع كارشناسی ارشد با دكتری را اعلام كرد، مردود شده‌اند كه این عده از داوطلبان نسبت به این موضوع اعتراض كردند.

در پی اعلام نتایج آزمون مقطع دكتری ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع دكتری، جمعی از داوطلبان روزگذشته با تجمع مقابل مركز آزمون دانشگاه به این نتایج اعتراض كردند.
این دانشگاه اعلام كرده كه مردودی‌ها به دلیل عدم تجانس مدرك مقطع كارشناسی ارشد با دكتری بوده است. درحالی كه اگر این عدم تجانسی وجود داشت نباید دعوت‌نامه برای مصاحبه علمی ارسال می‌شد.
مسئولان دانشگاه آزاد روزگذشته پاسخگوی معترضان به نتایج آزمون نبودند. در میان داوطلبان معترض شایعاتی مبنی بر گم‌شدن برگه‌های مصاحبه آنان یا حضور تعدادی مسئولان از جمله نمایندگان مجلس برای انجام مصاحبه علمی این آزمون منتشر شده بود.
نكته قابل‌توجهی كه معترضان به آن اشاره داشتند، این بود كه مردودی‌ها عمدتاً در رشته‌های خاص مانند پزشكی، حقوق و رشته‌های پرطرفدار علوم انسانی بود و در رشته‌های فنی و مهندسی چنین اتفاقی نیفتاده است. «جوان» آمادگی دارد تا پاسخ دانشگاه آزاد اسلامی در این رابطه را منتشر كند

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قبولی مشکوک نمایندگان مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..