تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا عربستان را به توقف ارسال سلاح تهدید کرد

ساعت 24- سناتور «رند پل» وعده داد: اگر نشانه‌ای از نقش ریاض در قتل روزنامه نگار مشهور سعودی و منتقد این کشور به دست بیاید، ارسال سلاح را به عربستان متوقف می کنیم.

به گزارش نشریه هیل، سناتور «رند پل» وعده داد تا فروش تسلیحات به عربستان را در واکنش به قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار مشهور سعودی و منتقد ریاض به رأی بگذارد.

این سناتور آمریکائی در این خصوص گفت: اگر سعودی ها مسئول این حادثه باشند وحتی اگر هرگونه نشانه ای دال بر دست داشتن ریاض در قتل این روزنامه نگار به دست بیاید، ارسال سلاح برای عربستان را متوقف می کنیم.

به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، وی در ادامه با تأکید بر اینکه ارسال سلاح برای عربستان از موارد اختلافی او با ترامپ است؛ افزود: رئیس جمهوری اگر شواهدی دال بر دست داشتن ریاض در قتل روزنامه نگار مذکور سعودی در ترکیه به دست بیاورد، در این باره فکر خواهد کرد.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا عربستان را به توقف ارسال سلاح تهدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..