تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت کناره‌گیری نیکی هیلی از سازمان ملل معلوم شد!

ساعت 24- سی‌ان‌ان با اعلام خبر کناره‌گیری نیکی هیلی، سفیر دائم آمریکا در سازمان ملل، به انتقادهای شدید وی از ترامپ در زمان کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در سال ۲۰۱۶ اشاره کرد.

شبکه تلویزیونی سی ان ان با اعلام خبر کناره گیری نیکی هیلی، سفیر دائم آمریکا در سازمان ملل متحد، به انتقادهای شدید وی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در زمان کارزار انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۱۶ اشاره کرد.

مجری سی ان ان دراین باره گفت: هیلی در زمان کارزارهای انتخاباتی ترامپ به شدت منتقد وی بود، اما زمانی که این سمت (سفیر دائم آمریکا در سازمان ملل متحد) را به عهده گرفت، به یکی از حامیان سرسخت رئیس جمهور تبدیل شد.

شدت حمایت‌های وی از رئیس جمهور به حدی بود که ماه گذشته و پس از انتشار یک مقاله انتقاد آمیز و بدون نام از رئیس جمهور در روزنامه نیویورک تایمز، هیلی نیز اقدام به نوشتن یک مقاله مجزا در واشنگتن پست کرد و در آن، این جریان را مورد انتقاد قرار داد.

وی در این مقاله نوشت «زمانی که من با رئیس جمهور مخالف باشم، این مخالفت را به صورت مستقیم با رئیس جمهور در میان می‌گذارم.»

وی همچنین در این مقاله نوشت «البته من در خصوص همه مسائل با رئیس جمهور موافق نیستم. اما زمانی که مخالفتی وجود دارد، این مخالفت می‌تواند به شکل صحیح یا نادرست مطرح شود.»

به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، مجری سی ان ان افزود:«ما نمی‌دانیم چه مساله‌ای به کناره گیری هیلی منتهی شده است. شاید علت این کناره گیری، مخالفت‌ها یا مسائل شخصی بوده است، یا آنکه خدمت هیلی به مدت دو سال، برای وی کافی بوده است.»

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت کناره‌گیری نیکی هیلی از سازمان ملل معلوم شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..