تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۳۹۷

۷۸۲۵۷۶

۲۱۴ بازدید

 

فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۳۹۷

فال روزانه چهارشنبه 18 مهر 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 18 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بسیار پرانرژی، شجاع، باهوش و با اراده هستید و هر کاری که به عهده تان گذاشته شود را به بهترین شکل ممکن به انجام می رسانید. شما همیشه برای کمک به آنهایی که به شما نیاز دارند آماده اید. احساسات و معنویات برای شما از مادیات خیلی مهمتر هستند. شما خیلی زود عصبی می شوید و با کوچک ترین چیزها هم اعصابتان به هم می ریزد، اگر سعی در حل این مشکل خود نداشته باشید امسال آشفتگی اعصابتان علاوه بر آثار روانی روی جسمتان نیز تأثیر خواهد گذاشت. در سالی که پیش رو دارید به مسافرت هایی خواهید رفت که در زندگیتان نقشی تأثیر گذار خواهند داشت. در این سفرها شما شانس، ثروت و فرصت هایی برای زندگی بهتر را به دست خواهید آورد و همچنین با دیدن فرهنگ های جدید سبک زندگی خود را نیز تغییر خواهید داد. اگر قصد دارید پس اندازتان را در زمینه ی خاصی سرمایه گذاری کنید بهتر است این کار را با دقت و احتیاط کافی انجام دهید. در زمینه ی حرفه ای با جسارت و هوشیاری بالایی که دارید خواهید توانست از پس هر مشکل و مانعی به راحتی بربیایید. امتحان زمینه های کاری جدید می تواند نتایج مثبتی را برای شما به همراه داشته باشد. اگر هنوز مجرد هستید و قصد ازدواج دارید به احمال زیاد تا اواخر سال نیمه ی گمشده ی خود را خواهید یافت، اما متأهل ها باید وقت بیشتری را صرف رابطه ی خود کنند. آذر، اسفند، خرداد و شهریور بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز نیاز شدیدی به اینکه یک نفر آرامتان کند و خیالتان را از بابت چیزی که باعث نگرانیتان شده است راحت کند، احساس می کنید. شاید در این شرایط هیچ چیزی به اندازه ی شانه ای برای گریه کردن، یا یک نفر که برایتان غذای گرمی درست کند و پای حرف هایتان بنشیند برایتان هم نباشد. اگردر چنین شرایطی قرار گرفته اید چرا به دوست صمیمی خود زنگ نمی زنید و از او نمی خواهید که به دیدنتان بیاید. درست است که همه این روزها گرفتاری های خودشان را دارند، اما خوب دوستی به درد همین روزها می خورد دیگر! تا کی می خواهید نقش آدم قوی و مستقلی را بازی کنید که به هیچ کس احتیاج ندارد؟!

فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز شما احساس می کنید که به یک چیزی به شدت نیاز دارید، اما خودتان دقیقا نمی دانید به دنبال چه هستید. یک نفر از نزدیکانتان سعی دارد به شما در حل این معما کمک کند، ولی حتی با وجود کمک های صمیمانه او هم پیدا کردن قطعه ی گم شده ی این پازل غیر ممکن به نظر می رسد. این وضعیت ممکن است باعث احساس سرگشتگی و حتی عصبانیت شما شود. از اینکه مشکلتان را به زبان بیاورید خجالت نکشید، مطمئنا با این کار شانس بیشتری برای حل آن خواهید داشت. اگر عشقتان تماس هایتان را جواب نداد به دنبال راهی دیگر برای برقراری با او باشیدف ممکن است مشکلی جدی برایش پیش آمده باشد.

فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۳۹۷

شما سعی دارید تمام مشکلات را با صحبت کردن و پیدا کردن راه حل های منطقی حل کنید، با این حال امروز به نفعتان است کمی احتیاط کنید و به جای راه حل های عاقلانه کمی هم به احساسات خود فکر کنید. شما یک لحظه احساس می کنید که پر از شور و نشاط هستید و می خواهید هر چه سریعتر به هدف خود دست پیدا کنید، اما یک لحظه بعد و به محض آنکه دست به کار می شوید احساس نا امنی و خطر می کنید. شاید این احساسات ضد و نقیض نشان دهنده ی آن باشند که فعلا باید دست نگه دارید و تلاش در راه رسیدن به اهدافتان را به روز بهتری موکول کنید. امروز سعی کنید فقط برنامه ریزی کنید و عملی کردن آن را برای روز دیگری بگذارید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز از آن روزهایی نیست که تعارف و تعریف شما را خوشحال کند، شما به دنیال محبت و احساسات واقعی هستید و حرف های از روی اجبار و ادب دیگران برایتان هیچ جذابیتی ندارند. شاید حتی در جواب یک نفر که خیلی صمیمانه شما را مورد لطف قرار داده و حرف هایی خوشایند به شما می زند رفتاری گستاخانه از خودتان نشان دهید. این اصلا کاردرستی نیست، چه بسا طرف مقابلتان این حرف های به ظاهر از روی ادب و احترام را واقعا از صمیم قلب و از روی محبت به شما گفته باشد. کمی در رفتارتان با اطرافیان خود تجدید نظر کنید و نگاه بهتری نسبت به آنها داشته باشید. همیشه محبت را با محبت جواب بدهید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز اگر در یکی از روابط صمیمانه ی شما و یا در رابطه ی عاطفیتان تنش و درگیری پیش بیاید ممکن است این فکر به سرتان بزند که طرف مقابلتان به درد شما نمی خورد و باید این رابطه را به سریعترین شکل ممکن به پایان برسانید. بهتر نیست به جای این که تمام تقصیرها را گردن طرف مقابل بیندازید نگاهی بی طرفانه به وضعیت موجود داشته باشید و همزمان با فکر کردن به تقصیرات طرف مقابل ببینید نقش خود شما در بروز این شرایط چه بوده است؟ به جای این که بلافاصله به دنبال پیدا کردن یک دوست و همراه دیگر باشید باید سعی کنید مشکلات موجود را با همفکری و کمک همدیگر حل کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۳۹۷

وقتی تنش و درگیری زیاد می شود احساس امنیت و آرامش شما به خطر می افتد. شاید امروز درگیری هایی با اطرافیان خود داشته باشید و کنار آمدن با آنها برایتان سخت باشد. برای این که به آرامش برسید ممکن است در انجام یک کار، مثلا در خوردن، زیاده روی کنید. شاید پناه بردن به چنین روش هایی در کوتاه مدت حالتان را بهتر کند، اما در دراز مدت نتیجه ای جز پشیمانی برای شما نخواهد داشت و مشکلتان نیز سر جایش باقی خواهد ماند. بهتر است همین حالا سنگ هایتان را با آنهایی که باعث ناراحتیتان شده اند وا بکنید تا هم وزنتان بالا نرود و هم اعصابتان آرام شود، از همه اینها گذشته روابطتان هم با اطرافیانتان بهتر خواهد شد.

فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز شما در بیان نیازها و خواسته های خود با مشکل مواجه هستید. این مشکل از یک احساس نا امنی که در وجود شما نهفته است و شاید خودتان هم از آن بیخبر باشید سرچشمه می گیرد، غیر از این هیچ چیز دیگری وجود ندارد که بخواهد جلوی شما را بگیرد. این احساس محدودیت باعث شده است که دلتان بخواهد به جای این که در سکوت و با حالتی مودبانه هر تصمیمی که دیگران برایتان می گیرند را بپذیرید، به سریعترین شکلی که ممکن است از اطرافیانتان فرار کنید. حتما خودتان این را خوب می دانید که فرار کردن راه حل خوبی برای این مشکل نیست، بهتر است به دنبال راه حل بهتری باشید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۳۹۷

شما امروز احساس می کنید که بیان افکار و احساساتتان برایتان بی نهایت دشوار است، شاید امروز تنها راه بروز احساسات و افکارتان روی آوردن به هنر باشد و بتوانید با یک نقاشی، شعر یا دل نوشته ای کوتاه احساسات خود را بیان کنید. تنش های اضطراب آور در کنار احساس عدم امنیت عاطفی صحبت کردن در مورد مشکلات را برای شما دشوار کرده است، اما همیشه راه دیگری هم می توان پیدا کرد. اگر فکر می کنید حال و حوصله ی حضور در جمع های شلوغ و پر سر و صدا را ندارید هیچ اشکالی ندارد که بخواهید تمام روز را در خانه بگذرانید، لزومی هم ندارد بهانه ای برای این کارتان پیدا کنید، همیشه گفتن حقیقت بهتر است.

فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۳۹۷

شما امروز وقتی پای مسائل عاطفی به میان می آید احساس امنیت کافی را ندارید و ذهنتان ناآرام است و فکر می کنید که روابط شما در خطر هستند و هر لحظه ممکن است همه چیز از هم بپاشد. از طرفی هم مشکلاتی که در رابطه تان دارید باعث شده اند که به طرف مقابلتان اعتماد کافی نداشته باشید. در چنین شرایطی بهترین راهی که می تواند به آرامش شما و حل مشکلاتی که دارید کمک کند یک مکاله ی صادقانه با طرف مقابلتان است، البته این نکته را در خاطر داشته باشید که لزومی ندارد برای اینکه صداقت داشته باشید رفتار و لحن کلامتان تند و زننده باشد، کلمات را با دقت و احتیاط انتخاب کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز نسبت به همیشه منزوی و گوشه گیر شده اید، حتی در مقابل عشقتان هم نمی توانید احساسات خود را به طور کامل و به راحتی بیان کنید و حتی در صمیمانه ترین لحظات نیز احساس می کنید معذب هستید. این رفتار شما باعث می شود که اطرافیانتان فکر کنند که آنها مقصر این وضعیت و حالت شما هستند. اشکالی ندارد اگر هر از گاهی بخواهید کمی تنها باشید، اما نباید طوری رفتار کنید که این کار شما دیگران را ناراحت کند. اگر به دنبال یافتن اطلاعات خاصی هستید امروز شانس زیادی برای پیدا کردن اطلاعات مورد نظرتان خواهید داشت و اگر به همکاری شخص خاصی نیاز داشته باشید هم امروز او حتما به شما کمک خواهد کرد.

فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز شما خیلی پرانرژی و سرحال هستید، اما اگر کمی به دیگران هم توجه کنید خواهید دید که همه به اندازه ی شما سرحال نیستند و بهتر است کمتر سر و صدا و جنب و جوش داشته باشید و آرامش آنها را برهم نزنید! شما باید نسبت به احساسات دیگران احتیاط کافی را داشته باشید و از شوخی هایی که فکر می کنید ممکن است کسی را ناراحت کنند خودداری کنید. حوالی بعدازظهر ممکن است حال و هوایتان کمی تغییر کند و حتی به سمت افسردگی و کسالت پیش بروید. گاهی بعدازظهرهای پاییز دلگیر می شوند، اما همه چیز به خودتان بستگی دارد، اگر خودتان بخواهید می توانید زیباترین بعدازظهر هفته را امروز تجربه کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز در بیشتر ساعات روز حالتان خوب خواهد بود، اما در روابط خود تنش ها و درگیری هایی خواهید داشت که ممکن است باعث ناراحتی شما شوند. روابط عاطفیتان به آن شکلی که شما انتظار دارید پیش نمی روند و این اصلا برایتان خوشایند نیست، اما نباید به زور سعی کنید حرف خودتان را به کرسی بنشانید و یا طرف مقابلتان را مجبور به کاری کنید که خودش دلش نمی خواهد، این کار تنها باعث بروز مشکلات بزرگی خواهد شد که خل کردنشان غیر ممکن به نظر می رسد. اگر می بینید که امروز نمی توانید در کنار عشقتان به آرامش برسید سعی کنید این آرامش را در کنار سایر عزیزان و به ویژه در کنار پدر و مادرتان جستجو کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۳۹۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۳۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..