تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد مرگبار کامیون با عابر پیاده در زنجان

ساعت: 18:10 منتشر شده در مورخ: 1397/07/17 شناسه خبر: 1417040

رئیس پلیس راه استان، از کشته شدن یک عابرپیاده بر اثر برخورد کامیون باری بنز درکمربندی ابهر خبر‌داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در کمربندی ابهر بالاتر از سی ان جی بلافاصله ماموران پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، این تصادف بین یک دستگاه کامیون باری بنز بایک نفر عابر پیاده که در حال عبور از عرض راه بوده رخ داده است که در این حادثه عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شد.

رئیس پلیس راه استان زنجان به رانندگان بیان کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث تلخ جلوگیری کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد مرگبار کامیون با عابر پیاده در زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..