تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از تاکید بر پایان سال‌های خدمت تا انتظار برای وصول پاسخ استعلام/ آیا ادعای مشاور خدابخش حجت را تمام می‌کند؟

ساعت: 18:15 منتشر شده در مورخ: 1397/07/17 شناسه خبر: 1417056

شش مرحله با خبر بازنشستگی استاندار آذربایجان‌شرقی؛

این روزها مردم از مشاهده‌ی اخبار متناقض خسته شده‌اند، مستندات می‌گوید خدابخش بیش از 32 سال سابقه خدمت دارد، خودِ استاندار بر بازنشستگی‌اش تاکید دارد اما عده‌ای اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب تفسیرهایشان متفاوت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج: خبر بازنشستگی استاندار آذربایجان‌شرقی را باید به شش اپیزود تقسیم کرد، ابتدا رسانه‌ها از خداحافظی مجید خدابخش نوشتند و در گام بعد محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو مدعی شد نماینده دولت دوازدهم در استان بازنشسته نیست و سه سال دیگر می‌تواند به خدمت ادامه دهد.

در اپیزود سوم شخصِ استاندار طی گفت‌وگویی با رسانه‌ها به پایان سال‌های خدمت خود بر اساس قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان اذعان و از بررسی گزینه‌های جایگزینی‌اش در وزارت کشور خبر داد، هرچند او یک روز قبل از این مصاحبه نیز به محمداسماعیل سعیدی دیگر نماینده تبریز گفته بود رفتنیست.

در مرحله‌ی چهارم این محمدحسین فرهنگی بود که یک‌بار دیگر طی مصاحبه‌ای بر عدم بازنشستگی استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید و توضیح داد: هرچند خدابخش 32 سال سابقه‌ی خدمت دارد اما طی تفسیری از آنجایی که دارای مدرک دکتراست می‌تواند سه سال دیگر در دستگاه‌های اجرایی فعالیت نماید.

اپیزود پنجم چرخش مجید خدابخش بود، او با اینکه پیش‌تر بر بازنشستگی‌اش تاکید داشت یک روز بعد طی گفت‌وگویی عنوان کرد تابع قانون است و با پاسخ استعلام بازنشستگی‌اش از وزارت کشور همه‌چیز مشخص خواهد شد.

مرحله‌ی پایانی دیروز رقم خورد و مسعود حسابگر از مشاوران استاندار آذربایجان‌شرقی مدعی شد خدابخش مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان نمی‌شود و به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

حال موضوع از دو حالت خارج نیست، یا واقعاً با تفسیر وزارت کشور خدابخش بازنشسته نیست که در این صورت مصاحبه‌ی اول او را باید یک حرکت ناشیانه تلقی کرد و یا اینکه طی روزهای آتی بایستی منتظر خداحافظی‌اش به دلیل بازنشستگی ماند. البته حالت سومی هم وجود دارد و آن ادامه‌ی فعالیت علی‌رغم بازنشستگی است اما بعید به نظر می‌رسد این اقدام غیرقانونی شکل بگیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از تاکید بر پایان سال‌های خدمت تا انتظار برای وصول پاسخ استعلام/ آیا ادعای مشاور خدابخش حجت را تمام می‌کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..