تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبیین هنری شعار دشمن‌شکن مرگ بر آمریکا دلیل برگزاری جشنواره است/ پایان مهرماه آخرین فرصت هنرمندان برای ارسال آثار

ساعت: 18:15 منتشر شده در مورخ: 1397/07/17 شناسه خبر: 1417055

دبیر جشنواره تایپوگرافی "مرگ بر آمریکا" در گفت‌وگو با آناج؛

دلدوزی در خصوص جشنواره مرگ بر آمریکا گفت: این جشنواره به مناسبت 13 آبان،روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار خواهد شد و هنرمندان تا آخر مهر ماه فرصت ارسال آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج،  مجید دلدوزی در خصوص جشنواره تایپوگرافی مرگ بر آمریکا اظهار داشت: نخستین سالانه تایپوگرافی "مرگ بر آمریکا" به صورت سراسری و ملی در حال برگزاری است و از هنرمندان گرافیست سراسر کشور خواسته‌ایم طرح‌ها و پوسترهای خود در قالب شعار مرگ بر آمریکا برای ما ارسال کنند.

وی افزود: این جشنواره به مناسبت 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار خواهد شد و هنرمندان تا آخر مهر ماه فرصت ارسال آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره دارند.

دبیر جشنواره تایپوگرافی "مرگ بر آمریکا" در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد: سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی برای تبیین هنری شعار دشمن‌شکن و انقلابی مرگ بر آمریکا و برای ارج نهادن به مبارزه به حق مردم ایران و جهان با استکبار جهانی و به ویژه آمریکا اقدام به برگزاری این جشنواره در بین هنرمندان انقلابی خواهد کرد.

وی ادامه داد: آشنا کردن جوانان با آیات استکبارستیز قرآن، تلاش در جهت تداوم مبارزه مردم ایران و جهان با استکبار جهانی، آشنا کردن قشر جوان با چراییی مرگ بر آمریکا با تولید آثار فاخر و ماندگار و برآور کردن نیاز جامعه به طرح‌های گرافیکی با مضمون شعار دشمن‌شکن مرگ بر آمریکا از جمله اهداف این جشنواره می‌باشد.

دلدوزی در خصوص محورهای جشنواره تایپوگرافی مرگ بر آمریکا نیز توضیح داد: از جمله محورهای این جشنواره ترسیم خلاقانه شعار جهانی مرگ بر آمریکا، ترسیم نفرت و کینه مردم انقلابی از آمریکای جنایتکار  و تبیین استکبار جهانی و شکست آن در مقابل قیام مستضعفین است.

لازم به ذکر است؛ آئین اختتامیه، اعلام نتایج و افتتاح نمایشگاه روز سیزدهم آبان ماه 1397 خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبیین هنری شعار دشمن‌شکن مرگ بر آمریکا دلیل برگزاری جشنواره است/ پایان مهرماه آخرین فرصت هنرمندان برای ارسال آثار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..