تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 43 درصدی کشف انواع کالای قاچاق در سوادکوه

ساعت: 18:10 منتشر شده در مورخ: 1397/07/17 شناسه خبر: 1416918

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر توجه به تولید ملی، بر اهمیت مبارزه با قاچاق کالا تأکید کرد و گفت: در شش ماه ابتدای سال به نسبت مشابه سال گذشته، 43درصد افزایش کشف انواع کالای قاچاق را در شهرستان داشته‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهدی خادمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه، با بیان اینکه شعار سال نیروی انتظامی برگرفته از سخنان رهبری است، آن را "پلیس مقتدر و امین مردم" عنوان کرد و با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی در این هفته، گفت: نیروی انتظامی شهرستان شروع هفته خود را با شرکت در نماز جمعه آغاز کرد و پایان آن نیز با گلباران مزارشهدا در روز پنج‌شنبه خواهد بود.

وی، خط قرمز نیروهای مسلح را برقراری و حفظ امنیت دانست و کلام امام (ره) و رهبری را فصل‌الخطاب نیروی انتظامی دانست و ادامه داد: کشور ما در میان کشورهای ناامن احاطه شده و وجود امنیت پایدار و احساس امنیت در کشور مدیون تلاش نیروهای مسلح و خون شهدا است.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به امنیت بالای شهرستان سوادکوه و عدم وقع جرایم مسلحانه و خشن در آن، افزود: تنها یک درصد از سرقت‌های استان مازندران مربوط به شهرستان سوادکوه است و در زمینه میزان فراوانی سرقت نیز، از 22 شهرستان، سوادکوه در رده بیستم قرار دارد.

خادمی با اشاره به افزایش 74درصدی کشف مواد مخدر در شش ماهه اول سال جاری به نسبت مشابه سال گذشته، از کشف 18 کیلو و 600 گرم تریاک در ابتدای هفته جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این کشف‌ها ارتباطی به مردم شهرستان نداشته و بحث اطلاعاتی و عملیاتی بوده است.

وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر توجه به تولید ملی، بر اهمیت مبارزه با قاچاق کالا تأکید کرد و گفت: در شش ماه ابتدای سال به نسبت مشابه سال گذشته، 43درصد افزایش کشف انواع کالای قاچاق را در شهرستان داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به اهمیت محور سوادکوه به‌عنوان یک شاهراه ارتباطی میان استان و پایتخت که هیچگاه مسدود نبوده و عبور وسایل سنگین در آن آزاد است، افزود: در شش ماه نخست سال، کاهش 20درصدی تصادفات جرحی و کاهش 10 درصد تصادفات فوتی را در این محور داشته‌ایم.

این مسئول با اشاره به اجرای پایلوت تجمیع خطوط 110 در استان مازندران در یک مرکز پاسخگویی، هدف از تجمیع خطوط 110 را کاهش زمان و حضور به موقع پلیس در محل برشمرد.

خادمی استفاده از البسه پلیس با دوربین را در راستای به روزآوری خدمات پلیس برای برقراری بهتر امنیت عنوان کرد و گفت: دوربین وصل به لباس پلیس علاوه بر مشاهده عملکرد مجرم و پلیس، یک دوربین متحرک برای پایش وضعیت خیابان‌ها است.

وی با اشاره به 4هزار و 26 مورد تماس مردم شهرستان با پلیس 110، تعداد 13 مورد را مربوط به اطلاعات، 783 مورد مربوط به تصادفات، 3 هزار و 130 مورد کلانتری و پاسگاه و 3 مورد را مربوط به مواد مخدر اعلام کرد و افزود: تعداد پرونده‌های قضایی در 6 ماهه نخست امسال، یک هزار 816 پرونده بوده که اختلافات ملکی، تصادفات و نزاع و درگیری فردی به ترتیب بیشترین فراوانی را در این پرونده‌ها داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه  در پایان با تأکید بر انجام ساخت‌وساز در داخل طرح هادی و بافت روستا، افزود: هر نوع ساخت‌وساز غیرمجاز و تغییر کاربری در شهرستان قلع و قمع خواهد شد و در سال جاری نیز حکم قضایی در رابطه با سه زمین و خانه اجرا شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 43 درصدی کشف انواع کالای قاچاق در سوادکوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..