تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگاه‌های ناایمن گالیکش تعطیل می‌شوند

ساعت: 18:10 منتشر شده در مورخ: 1397/07/17 شناسه خبر: 1417016

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گالیکش از تعطیلی کارگاه‌های ناایمن این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ حسین روانبخش در حاشیه بازدید از کارگاه‌های شهرستان گالیکش گفت: مطابق ماده 105 قانون کار، کارگاه‌های متخلف درزمینهٔ عدم رعایت مقررات ایمنی تعطیل می‌گردند.

nilkooh3156 1

وی افزود: برابر ماده 105 قانون کار، هرگاه در حین بازرسی، به تشخیص بازرس کار یا کارشناس بهداشت حرفه‌ای احتمال وقوع حادثه و یا بروز خطر در کارگاه داده شود، از دادسرای عمومی محل یا دادگاه عمومی تقاضا خواهد شد فوراً تعطیل و لاک و مهر تمام یا قسمتی از کارگاه صادر شود.

روانبخش اضافه کرد: به‌منظور ارتقاء سطح ایمنی و کاهش شدت حوادث ناشی از کار در محیط‌های کارگری، مدیران واحدهای تولیدی باید بر اساس آیین‌نامه به‌کارگیری مسئول ایمنی در واحدها، نسبت به به‌کارگیری مسئول ایمنی اقدام کنند.

رییس اداره تعاون گالیکش همکاری و تعامل با بازرسان کار، شناسایی موقعیت‌های خطرآفرین و ارزیابی ریسک در کارگاه‌ها، ثبت آمار حوادث ناشی از کار در کارگاه و اطلاع به بازرسان کار و همچنین نظارت بر نظم و ترتیب و چیدمان مواد اولیه و محصولات و استقرار ماشین‌آلات و ابزار کار به نحو صحیح و ایمن در کارگاه‌ها را ازجمله وظایف مسئولین ایمنی در کارگاه‌های شهرستان عنوان کرد.

nilkooh3156 1

nilkooh3156 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگاه‌های ناایمن گالیکش تعطیل می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..