تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Oligopoly Industrial Revolution برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

بازی Oligopoly Industrial Revolution یک اثر استراتژیک ناب به منظور مدیریت شهری است که می توانید تولید و توزیع محصولات تجاری را در آن انجام دهید و سیستم حمل و نقل خود را راه اندازی کنید. بازی دارای منابع طبیعی بسیاری است و می توانید با ساخت کارخانه های جدید، پول های بیشتری بدست آورید. با پیشروی در بازی، خواهید دید که شهرک صنعتی شما گسترده تر خواهد شد و می توانید کارخانه ها و صنف های تولیدی بیشتری را راه اندازی کنید. کالاهای مختلف در بازی وجود دارد و می توانید به بهره برداری از هر کدام بپردازید.

هر گاه که کالای جدیدی را به بازی اضافه می کنید، مسئولیت شما سنگین تر می شود و باید بتوانید روی انبارهای مختلف کنترل کافی داشته باشید. شهرهایی که محصولات شما را درخواست می کنند، رشد پیدا کرده و در نهایت ساختار پیچیده تری پیدا می کنند. شما می توانید پیکربندی حمل و نقل محصولات خود را عوض کنید و با استفاده از کامیون ها، قطارها و یا کشتی ها، این محصولات را به شهرهای مختلف ارسال کنید.

Oligopoly Industrial Revolution PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Oligopoly-Industrial-Revolution

با دانلود بازی Oligopoly Industrial Revolution یک زنجیره تولیدی بسیار جذاب در اختیار شما خواهد بود و بازیکنان به صورت اعتیادآور؛ در این اثر غرق می شوند. یقینا امکانات زیادی روز به روز به شهر شما اضافه می شوند و می توانید پول های بیشتری کسب کنید. کارخانه ها، منبع اصلی درآمد شما هستند و ابتدا باید محصولی برای عرضه داشته باشید تا بتوانید به فروشگاه ها، جنس های بیشتری را عرضه کنید. شما باید انبارهای خود را پر نگه دارید و بتوانید برای هر زمان، محصول کافی داشته باشید. کیفیت بازی بسیار بالا است و خواهید دید که پوشش گیاهی و جلوه های ویژه شهر شما، پس از گذشت مدتی بسیار بسیار پیشرفت خواهد کرد و شما از تجربه بازی شدیدا لذت خواهید برد.

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Oligopoly-Industrial-Revolution اسکرین-شات-بازی-Oligopoly-Industrial-Revolution اسکرین-شات-بازی-Oligopoly-Industrial-Revolution اسکرین-شات-بازی-Oligopoly-Industrial-Revolution اسکرین-شات-بازی-Oligopoly-Industrial-Revolution اسکرین-شات-بازی-Oligopoly-Industrial-Revolution info

Oligopoly is a strategy game where you have to set up the production, distribution and trade of various goods. Exploit natural resources, build factories and infrastructures, produce goods and distribute them using trucks, trains or ships. Adjust prices and sell the goods in proccedurally generated cities which grow or shrink depending on your supply.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 bit
Processor: Intel i5 CPU @ 2GHz+
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 750 Ti
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 bit
Processor: Intel i7 CPU @ 2.6GHz or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 680
Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Oligopoly Industrial Revolution برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..