تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موناکو به دنبال برکناری ژاردیم و استخدام آنری

۷۸۲۵۱۷

۲۸۰۵ بازدید

 ستاره پیشین فوتبال فرانسه ممکن است هدایت تیم سابق خودش را بر عهده بگیرد.

وبسایت نود: رسانه های فرانسه از تصمیم سران باشگاه موناکو برای برکناری لئوناردو ژادیم طی روزهای آینده خبر داده اند. بنا بر این گزارش ها، موناکو مذاکرات خودش با تیری آنری برای قبول هدایت این تیم را آغاز کرده است. آنری فوتبال حرفه ای خودش را از باشگاه موناکو آغاز کرد و سپس به یوونتوس پیوست.

یاردیم اخراج شد؛ آنری جانشین احتمالی

ژاردیم در سال ۲۰۱۴ هدایت موناکو را بر عهده گرفت و در سال ۲۰۱۷ توانست این تیم را قهرمان فرانسه کند و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند اما در این فصل تیمش نتایج خوبی نگرفته و در رده هجدهم جدول قرار دارد.

آنری که بنا بر گزارش رسانه های انگلیس از باشگاه استون ویلا هم پیشنهاد دارد در حال حاضر به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی بلژیک حضور دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موناکو به دنبال برکناری ژاردیم و استخدام آنری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..