تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی‌روش: فوتبال حرفه‌ای به سرعت پیشرفت می‌کند

۷۸۲۵۱۲

۱۰ بازدید

 وبسایت نود: به نقل از سایت رسمی فدراسیون، سرمربی تيم ملی سومين بیانیه رسانه ای خود را در مسیر جام ملتهای آسیا – ۲۰۱۹ امارات صادر کرد.

متن اين بیانيه به اين شرح است:

جام ملتهای آسیا – امارات ۲۰۱۹
چگونه از خوب به عالی تبدیل شويم
قسمت سوم: برای بازیکنانم

بچه های عزیزم!

از صمیم قلب به خاطر تمام کارهایی که برای تيم ملی انجام داديد از شما تشکر می کنم. هیچوقت از تکرار اين مطلب خسته نخواهم شد که بگويم تا به اينجای زندگی هيچگاه افتخار کار کردن با اينگونه بازیکنان حرفه ای که دريافتی ناچیزی داشتند ولی دستاوردهای بزرگی برای کشورشان به ارمغان آوردند را نداشته ام.

شاهد بوده ام که گاها برخی از اوقات حتی يک کلمه بابت تقدیر از شما از طرف مسئولان هموطن عنوان نشده است. عملکرد شما در جام جهانی واقعا بهترين بود، فوق العاده! . هرچند به هدفمان خیلی نزديک شديم ولی نتوانستیم به دور دوم صعود کنيم. بدون شک شما باعث شادی و افتخار کشورتان شده ايد. شما توانستيد احترام و اعتباری باورنکردنی بین المللی را کسب کنيد.

در ايران، به واقع افراد زيادی متوجه تاثیر بالایی که شما توانستيد در جام جهانی روسیه ايجاد کنید، نیستند، مخصوصا ارزش واقعی عملکرد فوق العاده شما برابر مراکش، اسپانیا و پرتغال.

و اکنون، جام ملتهای امارات ۲۰۱۹ يک فرصت بی همتا و تاریخی در زندگی شماست که ما با يکدیگر می توانيم در راستای هدف، علت و ماموریتی که داريم اين فرصت را به يک واقعيت در سرنوشت مان تبديل کنيم.

ما بايد بدانیم که تيم های دیگر مقابل ما کاملا آماده خواهند بود و همگان در آسیا می خواهند که تيم اول قاره را از پیش رو بردارند.

فوتبال حرفه ای به سرعت تغییر و پیشرفت می کند و مطمئنا ما نیز نسبت به گذشته بسیار بهتر شده ایم ولی هنوز به آنجایی که می خواهيم باشیم نرسیده ايم.

آقايان! بیاییم بر سر اين اصل واقعی توافق کنيم که حتی اگر ما دوم شويم برای ما به منزله آخر شدن است. اگر بخواهيم تابلوی ورزشگاه را از "خوب" به "عالی" تبديل کنیم، می دانيم که مثل همیشه بايد متحمل هزینه شويم. راحت بودن همانند نفس کشیدن است، برای همین ما همیشه بايد خود را گرسنه و سرشار از ميل و انگیزه نگهداريم.

شما می بایست جذابیت را حفظ کنید و به منافع، علت ها و اهداف تيم ملی پايبند باشید. شهرت و ارتباطات ناگهانی می تواند به روح شما ضربه بزند و رفتار و نگرش ما را تحت تاثیر قرار دهد. اگر شما اجازه دهيد که غرور، شما را فرا بگیرد، دیگر قادر به از خود گذشتگی و متحمل شدن زحمات لازمه برای رسیدن به موفقيت نخواهيد بود.

فوتبال حرفه ای سرسخت و دشوار بوده و تجارت سردی است. هيچ فرقی نمی کند که يک بازیکن چه حرکت مثبت خوبی را در بازی گذشته انجام داده اید، اما اگر نتوانید امروز آن کار را انجام دهید، حتما می بایست تغییراتی بوجود آيد تا از رکود و در جا زدن نجات پیدا کنید.

امروز همانند همیشه آنها پشت تان را خالی کردند و شما را پشت همه قرار دادند و هيچ احترامی حداقل برای حق توافق شده شما قايل نشدند. امروز می دانم که حتی ماورای اين مسايل، اکثر شما از محل درآمد تان، هزينه می کنيد تا برای تيم ملی بازی کنيد.

با اين حال تيم ملی هنوز روی شما حساب می کند و ما هنوز به استعداد، شخصیت و استحکام شما احتیاج داريم. مطمئن هستم که شما نمی توانيد این موضوعات را عنوان کنيد، ولی هيچ چیز نمی تواند مانع از انجام وظایف و تعهدات من باشد، اينکه به صورت شفاف از زحمات شما عذرخواهی و تشکر نکنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی‌روش: فوتبال حرفه‌ای به سرعت پیشرفت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..