تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سند تجاوز کریستیانو رونالدو منتشر شد!

۷۸۲۵۰۶

۲۶۶۶ بازدید

پرونده تجاوز کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا ابعاد جدیدی به خود گرفته است.

ورزش سه: پرونده تجاوز کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا ابعاد جدیدی به خود گرفته است.

چند روز قبل نشریه آلمانی اشپیگل گزارشی در مورد پرونده تجاوز کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا در سال 2009 را منتشر کرد و حالا همین نشریه اسناد جدیدی در خصوص ستاره پرتغالی در رابطه با این پرونده فاش کرده است.

در این اسناد که اشپیگل معتقد است هیچ شکی در مورد واقعی بودن آن وجود ندارد، رونالدو در خصوص چگونگی رخ دادن این اتفاق توضیحاتی ارائه داده و امضای او، وکیلش و همچنین کاترین مایورگا زیر این اظهارات وجود دارد. همچنین طبق این توافقنامه رونالدو مبلغ 375 هزار دلار را به عنوان حق السکوت به کاترین داده تا این پرونده همانجا بسته شود.

در این سند، نام رونالدو با استفاده از اسم مستعار "Topher" به کار رفته است که این مسئله توسط وکلا در سند نیز توضیح داده شده است. همچنین اشپیگل مدعی شده ساعتی بعد از رخ دادن این اتفاق تماسی از سوی یک خانم با صدای گریان با پلیس گرفته شده و این زن بعد از شرح دادن ماجرا از بردن نام رونالدو خودداری می کند و می گوید این اتفاق توسط یک شخص مشهور و یک ورزشکار انجام شده است.

باید دید واکنش رونالدو و وکلایش به این افشاگری چه خواهد بود و آیا در انتها آنها این اتهام سنگین را می پذیرند یا خیر.

سند تجاوز کریستیانو رونالدو منتشر شد!

سند تجاوز کریستیانو رونالدو منتشر شد!

سند تجاوز کریستیانو رونالدو منتشر شد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سند تجاوز کریستیانو رونالدو منتشر شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..