تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی 52 زندانی در نیمه نخست امسال / امسال 315 پرونده با سازش طرفین مختومه شد

ساعت: 15:34 منتشر شده در مورخ: 1397/07/17 شناسه خبر: 1416858

این افراد با گذشت شاکیان و در پی پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف از زندان گرگان آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ احمد جعفری معاون قضایی رئیس کل و رئیس شوراهای حل اخلاف گلستان گفت: امسال 315 پرونده که موضوع بیشتر آن ها دیون مالی بود به صورت ویژه توسط اعضای شعب شورای حل اختلاف بررسی و با سازش طرفین مختومه شد.

احمد جعفری از تلاش شعب صلحی برای سازش در پرونده هایی مانند قتل هم گفت و افزود: حل و فصل مسالمت ‌آمیز پرونده‌ های این چنینی به دلیل حساسیت‌ هایی که دارند از آسیب ‌های اجتماعی در آینده می کاهد.

شورای حل اختلاف از سال 1381 و با هدف حل مسالمت‌آمیز دعاوی، ترویج فرهنگ صلح و سازش و کاستن از حجم پرونده‌های ورودی به محاکم قضایی، همزمان با سراسر کشور در گلستان نیز آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی 52 زندانی در نیمه نخست امسال / امسال 315 پرونده با سازش طرفین مختومه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..