تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل

چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل 

دراین پست می آموزیم کـه چگونه یک عکس پروفایل خاص بسازیم و برای اینکار باید از چـه ابزارهایی استفاده کنیم و همچنین چگونه عکس پروفایل را طراحی کنیم تا خاص و جذاب باشد. در آخر هم شخصیت شناسی و روان شناسی عکس پروفایل رابه همراه هم مرور میکنیم تا بفهمیم کـه عکسهای پروفایل چـه اطلاعاتی راجع بـه شخصیت مـا را فاش می کنند. با پارس ناز همراه باشید.

چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل

اینروزها صفحۀ شخصی هر فرد شبیه بـه شناسنامه‌ شده و مثل هر کارت اعتباری واقعی کـه در اختیارمان قرار دارد، عکس پروفایل کاربران نخستین چیزی اسـت کـه نظر‌ها رابه خود جلب میکند. بنابر این قطعا شـما هم بـه فکر انتخاب عکس پروفایل‌ هاي مختلف برای خود بوده‌اید. این عکس‌ها گاه می توانند عکس خودتان باشد کـه نیاز بـه ویرایش دارند یا شاید با استفاده از یک فیلتر مناسب آماده‌ي الصاق بـه صفحه‌ي مجازی‌تان باشد.

فوتوشاپ

شاید دیدن نام فوتوشاپ بعنوان نخستین پیشنهاد کمی برایتان عجیب باشد اما نمی توان منکر قدرت و توانایی‌هاي فوق‌العاده‌ي این اپلیکیشن شد. شـما کافیست عکسی از خودتان داشته باشید و با استفاده از فوتوشاپ هرکاری کـه دل تان میـــخواهد روی آن انجام دهید.

چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل

تغییر سایز عکس، تغییر نسبت ابعاد، ایجاد افکت‌هاي مختلف و حتی ساخت شخصی سازی شده‌ ترین فیلتر‌ها همه ی و همه ی از پس فوتوشاپ بر می آید. البته همان طور کـه میدانید استفاده از این اپلیکیشن کار هر شخصی نیست و پیچیدگی‌هاي زیادی دارد. استفاده از این نرم افزار نیازمند تجربه‌ي زیاد اسـت و با تمرین‌هاي پیاپی قطعا می توانید بـه نتایج مطلوبی دراین زمینه دست پیدا کنید.

اپلیکیشن Profile Picture Maker For Instagram

همانگونه کـه از نامش پیداست، این اپلیکیشن هدف اصلی‌اش را روی یکی از مشهور ترین صفحات اجتماعی دنیا یعنی اینستاگرام گذاشته. اما استفاده از عکس‌هاي تولید شده توسط این نرم افزار برای صفحات اجتماعی دیگر و همچنین پیام‌رسان‌ها بـه اسانی امکان‌پذیر خواهد بود.

چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل

این نرم افزار کـه تنها برای سیستم عامل iOS در معرض قرار گرفته اسـت، فیلتر‌هاي فوق العاده جذابی بـه کاربران ارائه می دهد. شاید بـه جرات بتوان گفت Profile Picture Maker For Instagram بهترین اپلیکیشن برای ساخت و ویرایش عکس پروفایل در iOS اسـت «البته باید بـه این موضوع اشاره کنیم کـه درصورت خریداری کردن این اپلیکیشن بهترین کیفیت را شاهد خواهید بود».

چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل

این نرم افزار کاربردی بیش از ۵۰ فیلتر هوشمند را ارائه می کند و با استفاده از افکت‌هاي نور، رنگ عکس مورد نظرتان رابا تغییرات جذابی مواجه خواهد کرد. همچنین دیگر ویژگی این نرم افزار امکان بریدن عکس بـه صورت دایره‌اي برای اینستاگرام و دیگر صفحات مجازی اسـت. با بهره‌مندی از این ویژگی میتوانید بـه عکس‌هایتان مرز‌هاي رنگی اضافه کنید تا عکس پروفایلتان بیش از پیش زنده و جذاب باشد.

اپلیکیشن Square Shape Snap Pic

این نرم افزار شاید بهترین نرم افزار مربوط بـه ویرایش و ساخت عکس پروفایل برای کاربران اندروید باشد. بر خلاف اپلیکیشن قبلی کـه برای اندروید عرضه نشده، Square Shape Snap Pic فقط برای این سیستم عامل در معرض قرار گرفته اسـت. با استفاده از اپلیکیشن یاد شده میتوانید با استفاده اشکال مختلف، نوع عکس پروفایل خودرا مشخص کنید.

چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل

از اموجی‌ها، متن‌ها و کلاژ‌هاي مختلفی استفاده کنید کـه این اپلیکیشن در اختیارتان قرار میدهد. این نرم افزار بیش از ۲۰ شکل مختلف و ۹ کلاژ متنوع را ارائه میکند. همچنین اگر از طرفداران فیلتر‌هاي آماده هستید می توانید با استفاده از این اپ ۳۰ فیلتر جذاب و متفاوت را مشاهده کنید.

اپلیکیشن و وب سایت Canva

عدد‌ي ۴ نخستین ابزار آنلاین پیشنهادی مـا دراین پست بـه شمار میرود و با توجه بـه توانایی‌هایش شاید بهترین ابزار آنلاین برای ویرایش و ساخت عکس‌ها و بطور کلی کار‌هاي گرافیکی باشد. Canva بطور تخصصی برای ویرایش عکس پروفایل ساخته نشده و یکی از مزیت‌هاي آن توانایی‌هاي بالا و استفاده‌ي ساده ازآن اسـت.

چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل

Canva البته بطور انحصاری علاوه بر وب سایت، نسخه‌ي موبایل خودرا برای iOS عرضه کرده اسـت. با استفاده از این اپلیکیشن و همچنین وب سایت آن، میتوانید از قدرت‌هاي بی‌شمار این نرم افزار مثل تغییر سایز، استفاده از فیلتر‌ها و تعداد زیادی از ویژگی‌ هاي دیگر استفاده کنید. این نرم افزار کاربردش بیش از این‌هاست و بشما اجازه‌ي ایجاد پوستر‌ها، کارت ویزیت‌ها، لوگو و کاور آلبوم‌ها را نیز می دهد.

وب سایت Profile Picture Maker

یکیدیگر از ابزار‌هاي آنلاین برای ویرایش و ساخت عکس پروفایل‌هایي جذاب‌تر Profile Picture Maker نام دارد. استفاده از این وب سایت برای ویرایش و ساخت عکس پروفایل بسیار ساده اسـت و تنها با چند کلیک می توانید عکس پروفایل مورد نظر خودرا ایجاد کنید.

چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل

برای استفاده از این ابزار آنلاین کافیست با استفاده از مرورگرتان بـه این وب سایت بروید و بـه اسانی با طی کردن مراحل گفته شده در آن، عکس مورد نظر خودرا بسازید. از ویژگی‌هاي این وب سایت بهره‌مندی از فریم‌هاي جذاب و استیکر‌هاي متنوع برای جذابتر کردن عکس پروفایل اسـت. بطور کلی برای داشتن عکس پروفایلی زیبا و جذاب، نیاز بـه یک دوربین قوی و همین طور خلاقیت در زمینه‌ي عکس برداری دارید.

چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل

این موضوع بـه حدی مهم اسـت کـه حتی میتواند شـما را از اپلیکیشن‌هایي کـه دراین پست بـه معرفی آن‌ها پرداختیم بی نیاز سازد. اما بطور کلی، همه ی‌ي نرم افزار‌ها و ابزار‌هاي آنلاینی کـه معرفی کردیم، تجربه‌ي مناسبی برای ساخت عکس پروفایل برایتان بـه ارمغان خواهند آورد. البته باید بـه یاد داشته باشید کـه برای داشتن بهترین خروجی نیاز بـه خلاقیت خواهید داشت.

و در ادامه شخصیت شناسی از روی عکس پروفایل

عکس‌ پروفایل شاد، عاشقانه، غمگین یا عکس پروفایل رنگی و پر انرژی خیلی بیشتر از انچه تصور کنید در قضاوت دیگران در مورد شـما تاثیر دارد؛ مخصوصا غریبه‌ها یا افرادی کـه شناخت درستی از شـما ندارند با نگاه بـه عکس پروفایل تان در اپ‌هاي پیام‌ رسان یا شبکه‌هاي اجتماعی میتوانند برداشت تقریباً صحیحی در مورد شخصیت اصلی شـما داشته باشند.

چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل

برای درک این مساله همین کافیست کـه خودتان این مساله را تجربه کنید. یکی از اپ‌هاي شبکه‌هاي اجتماعی را باز کنید، سراغ پروفایل موردنظرتان بروید و عکس‌هاي آن شخص را ببینید. متوجه خواهید شد کـه مثلاً او فردی شاد و هیجان‌دوست اسـت. چرا؟ زیرا در هر کدام از عکس‌هاي پروفایل شاد و خاص خود یک کار هیجان‌انگیزی انجام داده، یا لباس خاصی پوشیده یا در محلی غیر معمول حضور دارد.

چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل

یا مثلاً وقتی فردی عکس گل و شعر و عکسهای اینترنتی را روی پروفایل خود می گذارد، سعی در پنهان کردن هویت واقعی خود دارد. چنین فردی بـه هیچ وجه قابل اعتماد نخواهد بود زیرا بـه درجه‌اي از بلوغ فکری و قدرت تصمیم گیری نرسیده کـه بتواند با هویت واقعی در جامعه مجازی حاضر شود. در ایران بـه وفور می بینیم کـه برخی افراد عکس پروفایل رابه محلی برای نمایش احساسات لحظه‌اي خود تبدیل کرده‌اند.

چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل

نتیجه جست‌وجوی گوگل در سایت‌هاي ایرانی برای عکس پروفایل زیبا

اما عکس‌ پروفایل داستان‌هایي فراتر از مسایل عادی زندگی را در خود دارد. کارشناسان روانشناسی عکس پروفایل افراد رابه پنج عامل بزرگ شخصیت مربوط می دانند. در وهله اول باید بگوییم «شخصیت» بـه معنای الگوهای مشخصی از تفکر، هیجان و رفتار فرد اسـت کـه واکنش‌هاي او در تعامل با محیط اجتماعی را مشخص می کنند. پنج عامل بزرگ شخصیت «FFM» نیز واحدی برای اندازه‌گیری متغیرهای شخصیت اسـت.

شخصیت از پنج بعد اصلی بـه شرح زیر تشکیل شده اسـت:

= روان‌رنجوری «Neuroticism»

= برون‌گرایی «Extraversion»

= سازگاری «Agreeableness»

= استقبال از تجربه «Openness»

= وظیفه‌شناسی «Conscientiousness»

چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل

محققان در راستای اثبات این ادعا کـه عکس پروفایل نشان ‌دهنده شخصیت مردم اسـت، شخصیت هزاران داوطلب را مورد بررسی قرار داده و با عکس‌‌هاي پروفایل انها در شبکه‌هاي اجتماعی هم چون اینستاگرام، توئیتر، فیس‌بوک مقایسه کرده‌اند. نتیجه تحلیل آن ها بـه شرح زیر اسـت:

وظیفه‌ شناسی

اغلب افراد وظیفه‌شناس و متعهد از عکس‌هاي طبیعی «با کمترین ویرایش»، رنگی و روشن برای پروفایل خود استفاده میکنند. این افراد تقریباً همه ی احساسات تیپ‌هاي شخصیتی متفاوت رابه نمایش می گذراند.

استقبال از تجربه

عکس پروفایل خاص بـه کسانی تعلق دارد کـه آماده تجربه‌هاي جدید در زندگی هستند. این بُعد شخصیتی با خلاقیت ارتباط مستقیم دارد. عکس‌هاي این اشخاص باهم تفاوت زیادی دارد و اغلب هنری یا غیر معمول هستند.

چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل

جالب اسـت بدانید افرادی کـه نمای بسیار نزدیکی از صورت خودرا نشان می دهند، یعنی بخش زیادی از کادر عکس بـه صورت آن ها تعلق دارد نیز جزو کسانی هستند کـه همیشه از تجربه‌هاي جدید استقبال میکنند.

برون‌گرایی

احتمالا حدس زده‌اید کـه عکس پروفایل این افراد در بیشتر مواقع بـه همراه دیگران، رنگی و سرشار از لبخند اسـت. برون‌ گرایی یک بُعد اصلی در نظریه شخصیت انسان‌ اسـت. انسان‌هاي برونگرا افرادی اجتماعی و شاد هستند و اغلب دوست دارند بیرون بروند و بیشتر مواقع هم پرحرف و پر انرژی هستند.

روان‌رنجوری

نوروتیسیزم‌ها بیشتر مواقع ترجیح میدهند عکسی ساده با کمترین رنگ را برای پروفایل خود انتخاب کنند. هر چـه روان‌رنجوری شخص بیشتر باشد، احتما این کـه عکسی محو یا حتی عاری از صورت وی را شاهد باشیم، بیشتر اسـت.

چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل

این اشخاص اغلب دچار اضطراب، ترس، بدخلقی، نگرانی، حسادت، یأس و احساس تنهایی هستند. احتمال این کـه فرد روان‌رنجور اوضاع عادی را تهدیدآمیز و ناکامی‌هاي کوچک رابه یأس شدید تعبیر کنند، زیاد اسـت.

سازگاری

در بیشتر موارد، افرادی کـه سازگاری خوبی با شرایط دارند عکس‌هاي ضعیف و بی‌کیفیتی از خود بـه اشتراک میگذارند. اما وجه مشترک آن ها این اسـت کـه همیشه در عکس‌ها لبخند می زنند و تصاویرشان شاد و زنده و پر انرژی اسـت.

چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل

نتیجه جست‌وجوی گوگل برای عکس پروفایل عاشقانه در سایت‌هاي ایرانی

عکس پروفایلی کـه برای شبکه‌هاي اجتماعی انتخاب میکنید در زندگی حرفه‌اي شـما هم نقش مهمی دارند. بـه‌طور مثال در لینکداین، از روی عکس پروفایل اشخاص میتوان واقعی یا جعلی بودن یک اکانت را تشخیص داد. بهمین خاطر بسیار مهم اسـت کـه یک عکس واقعی از خود در چنین شبکه‌اي بگذارید. در غیر این صورت بقیه تصور میکنند شناسه‌کاربری شـما فِیک اسـت.

چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل

عکس پروفایل زیبا کمک میکند تا دیگران شـما را بشناسند و بـه واسطه آن عکس شـما رابه یاد خواهند آورد. حتی اگر کسی نام شـما را فراموش کند، چهره‌تان را از یاد نخواهد برد. بهمین خاطر داشتن یک عکس پروفایل واقعی کمک می کند تا دیگران توان شناسایی شـما را داشته باشند.

چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل

عکسی را برای پروفایل خود انتخاب کنید کـه حقیقت وجودیتان را نمایش دهد.

این رابه خاطر بسپارید کـه عکس پروفایل رازهایی زیادی در مورد شخصیت شـما بـه دیگران نشان میدهد. مردم بر اساس این عکس تشخیص میدهند شـما انسان سازگار و گشاده‌رویی هستید یا افسرده و جدی!

چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل

برای عکس پروفایل لینکداین خود تصویری واضح از چهره‌تان انتخاب کنید.

در آخر هم بگوییم، عکسی کـه برای شناسه کاربری خود انتخاب می کنید در قضاوت اولیه افراد غریبه در مورد شـما نقش پررنگی دارد. بـه‌طور مثال در لینکداین یک کارفرما بر اساس عکس شـما و حسی کـه ازآن میگیرد تشخیص میدهد کـه برای همکاری با آن ها مناسب خواهید بود یا خیر. بهمین خاطر بسیار مهم اسـت عکسی مناسب و متناسب با شخصیت خودرا با دیگران بـه اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه عکس پروفایل خاص بسازیم + شخصیت شناسی عکس پروفایل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..