تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طلاى ناب ايران در دسته ٧٢ كيلوگرم وزنه بردارى

نماينده وزنه بردارى ايران علاوه بر كسب مدال طلا، ركورد جديدى به نام خود در دسته ٧٢ كيلوگرم جهان ثبت كرد.

طلاى ناب ايران در دسته ٧٢ كيلوگرم وزنه بردارى/ رستمى هم طلايى شد، هم ركورد جهان را به نام خود ثبت كردبه گزارشخبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومين روز از رقابت هاى وزنه بردارى بازی های پارا آسیایی جاکارتا 2018، روح الله رستمى وزنه بردار دسته ٧٢ كيلوگرم كشورمان به رقابت با حريفانش پرداخت و در پايان مدال باارزش طلا را از آن خود كرد.

رستمى در سه حركت خود به ترتيب موفق به مهار وزنه هاى ٢١٣ ، ٢١٨ و ٢٢٥ كيلوگرم شد.

رستمى در حركت چهارم و براى ركوردشكني وزنه ٢٢٩ كيلوگرم را انتخاب كرد كه با مهار آن موفق به ثبت ركورد جديدى در جهان به نام خود شد.

روح الله رستمى پيش از اين موفق به كسب مدال نقره پاراالمپيك لندن ٢٠١٢ شده بود. او در بازي هاى پاراآسيايى اينچئون ٢٠١٤ و پاراالمپيك ريو ٢٠١٦ در تركيب ايران حضور نداشت.

در مسابقات عصر امروز، پس از نماينده ايران وزنه بردار عراق با مهار وزنه٢٢٠ كيلوگرم به مدال نقره رسيد و نماينده تركمنستان با بلند كردن وزنه ١٨٥ كيلوگرم نشان برنز را از آن خود كرد.

بیشتر بخوانید: نتایج کاروان ورزشی ایران در چهارمین روز بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸

محمدی: همین جا از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کنم

اسامی مدال آوران کاروان ایران تا این لحظه در جاکارتا

انتهای پیام/

کسب مدال طلا توسط رستمی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طلاى ناب ايران در دسته ٧٢ كيلوگرم وزنه بردارى»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..