تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوامل موثر بر ناباروری مردان را بشناسید

عوامل موثر بر ناباروری مردان را بشناسیدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، چاقی، دخانیات و قرارگیری در معرض آلودگی‌های ناشی از پلاستیک مهم‌ترین دلایل ناباروری در مردان است.

براساس آمار و ارقام موجود، به طور کلی ناباروری مردان از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۷ بیش از ۷ برابر افزایش یافته است.

به گفته کارشناسان بهداشتی، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی خاص مانند سرب و آرسنیک و بسیاری از انواع رنگ‌ها به میزان قابل توجهی در باروری مردان تأثیر منفی به جای می‌گذارد.

محقق ارشد این پژوهش می‌گوید: «ناباروری مردان در طول ۱۵ سال بیش از ۷۰۰ برابر افزایش یافته است و اکنون به شرایط بحرانی رسیده است».

مطالعات متعدد نشان داده است، مصرف مواد مخدر عامل مهمی است که اسپرم را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

مهم‌ترین عوامل ناباروری در مردان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوامل موثر بر ناباروری مردان را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..