تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوشش زنده زومیت از رویداد رونمایی پیکسل 3 گوگل امروز ساعت ۱۸:۳۰

گوگل امروز در جریان رویدادی که ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می‌شود، از محصولاتی همچون پیکسل ۳ و نسل جدید پیکسل‌بوک رونمایی خواهد کرد و ما نیز این رویداد را به‌صورت زنده پوشش خواهیم داد.

مقاله‌های مرتبط:

اگرچه طی مدت اخیر، پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال در انبوهی از تصاویر گوناگون مشاهده کرده‌ایم و تاکنون گزارش‌های بی‌شماری درباره‌ی مشخصات فنی آن‌‌ها منتشر شده؛ اما گوگل اصرار دارد که ناگفته‌های بسیاری باقی مانده است، البته خوشبختانه تا آشکار شدن حقیقت تنها باید چند به انتظار بنشینیم. گوگل امروز طی رویدادی که رأس ساعت ۱۸:۳۰ آغاز خواهد شد، از محصولات سخت‌افزاری جدید خود رونمایی خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود که در رویداد پیش رو، محصولاتی همچون پیکسل ۳، پیکسل ۳ ایکس‌ال، اسپیکر هوشمندی مجهز به نمایشگر، نسل جدید پیکسل‌بوک، کروم ‌کست و ایرباد جدید را شاهد خواهیم بود.

ما در زومیت همانند روند همیشگی خود، سعی داریم تا شما را لحظه‌به‌لحظه از جریان رویداد گوگل مطلع کند. ما مراسم امروز را در دو شکل متنی و ویدیویی پوشش خواهیم داد تا کاربران عزیز در هر حالتی بتوانند تازه‌های شرکت مورد علاقه‌ی خود را دنبال کنند.

پوشش ویدیویی

پوشش متنی

* محتوای پوشش متنی به‌صورت خودکار به‌روز خواهد شد، در صورت مواجهه با مشکل در جریان پوشش متنی یا ویدیویی، صفحه را به‌روز کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوشش زنده زومیت از رویداد رونمایی پیکسل 3 گوگل امروز ساعت ۱۸:۳۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..