تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امامزادگان یاسر و ناصر طرقبه میزبان بیش از یک میلیون زائر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد احمد زاده مدیر کل اوقاف خراسان رضوی گفت: حدود ۴۰ درصد تشرف زائران در این شش ماهه مربوط به کشور‌های خارجی با بیش از ۵۸۰ هزار زائر می‌باشد، همچنین بالاترین آمار زائران خارجی مربوط به کشورهای، عراق، پاکستان، لبنان و سایر کشور‌های اسلامی حاشیه خلیج فارس است.

وی ادامه داد: زائران کشور‌های افغانستان، هندوستان، آلمان، انگلستان و کشور‌های آفریقایی نیز تشرف کمتری را به این آستان  داشته اند.

وی بیان کرد: بیشترین تشرف زائران مربوط به مرداد ماه سال جاری با ۳۳۷ هزار و ۷۴۵ نفر می‌باشد، که از این تعداد ۱۳۵ هزار نفر زائر خارجی بودند و بیشترین تشرف زائران کاروان‌های زیارتی در ماه‌های ذی الحجه و دهه اول محرم بوده است.

گفتنی است، زائران مشرف شده به این بارگاه مطهر از برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی و بصیرتی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام//آ. ح


میزبانی بیش از یک میلیون زائر داخلی و خارجی در طرقبه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امامزادگان یاسر و ناصر طرقبه میزبان بیش از یک میلیون زائر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..