تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوانش «ضحاک» در «عصری با نمایش»

«ضحاک» نام نمایشنامه‌ای است که پایان هفته جاری در برنامه «عصری با نمایش»، نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

به گزارش ایسنا،این جلسه نمایشنامه‌خوانی با کارگردانی بیژن زرین روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ مهر ماه در خانه نمایش مهرگان برگزار می‌شود.
 گروه اجرایی این نمایشنامه‌خوانی که معتقدند نمایشنامه «ضحاک» هرگز شرایط اجرا پیدا نمی‌کند، در جملات کوتاهی نوشته‌اند: «ضحاک نامی است که بر زبان نمی‌آید. ما تنها آن را می‌خوانیم؛ متنی متفاوت از نویسنده‌ای که …. و تنها می‌توان خوانش این اثر را در پنجشنبه و جمعه نوزدهم و بیستم مهر ماه به نظاره نشست. »

این نمایشنامه با کارگردانی بیژن زرین و نقش‌خوانی حمیدرضا هدایتی، حمیدرضا بوسعدی، بابک قادری، شادی احدی‌فر، مریم قربانیان، شهاب ملک‌پور، مسعود انعامی، بهداد قادری، کیارش احمدزاده، بیژن زرین، نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

نمایشنامه «ضحاک» روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ مهرماه ساعت ۱۵ در خانه نمایش «مهرگان» به نشانی: خیابان انقلاب، قبل از پل کالج، خیابان خارک، بن بست اول نمایشنامه‌خوانی می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت آن را از طریق سایت تیوال تهیه کنند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوانش «ضحاک» در «عصری با نمایش»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..