تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت سردار آزمون به تیم ملی/ عکس

بازگشت سردار آزمون به تیم ملی/ عکس

ورزش > فوتبال ملی - سردار آزمون برخلاف آن‌چه که بارها تاکید کرده بود، به اردوی تیم ملی برگشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون که مدت هاست تاکید می کند به اردوی تیم ملی برنمی گردد، زیر قول خود زد و به اردو برگشت. آزمون که پس از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کرده بود، اصرار می کرد که تحت هیچ شرایطی به تیم ملی بازنخواهد گشت. اما کارلوس کی روش نام او را در فهرست بازیکنان تیمش گذاشت و آزمون را به تیم ملی دعوت کرد.

امروز هم سردار به اردوی تیم ملی رفته که با چند بازیکن دیگر عکس یادگاری گرفته است. علی کریمی بازیکن ملی پوش استقلال این تصویر را استوری کرده است.

آزمون

43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت سردار آزمون به تیم ملی/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..