تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپدیت ماه اکتبر Windows 10 ممکن است بعضی از فایل‌های شما را حذف کند!

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت مایکروسافت یکی از شرکت‌های قدرتمند در زمینه ساخت نرم افزارهای گوناگون است. یکی از مهمترین نرم افزارهایی که این شرکت تاکنون تولید کرده و سود بسیار خوبی نیز برای آن داشته است، سیستم عامل ویندوز است.

سال 2015 به صورت رسمی شاهد عرضه جدیدترین نسخه سیستم عامل ویندوز یعنی Windows 10 بودیم؛ از آن زمان تاکنون این سیستم عامل طرفداران بسیاری کسب کرده است و عده‌ای آن را بهترین نسخه سیستم عامل ویندوز مایکروسافت می‌دانند.

کمتر از یک ماه پیش، مسئولان شرکت مایکروسافت مراسم معارفه ای برگزار کردند و از ششمین آپدیت اصلی سیستم عامل ویندوز 10 از آغاز عرضه تاکنون رونمایی کردند. این آپدیت با نام به روزرسانی ماه اکتبر 2018 شناخته می‌شود. اما در اتفاقی نادر چند روز پیش مایکروسافت اعلام کرد که کار عرضه آپدیت فوق با ورژن version 1809 فعلا به عقب افتاده است چراکه برخی از آزمایش‌ها خبر از خطرات جدی در رابطه با این آپدیت دارند.

موضوع از این قرار است که آپدیت ماه اکتبر مایکروسافت زمانی که نصب می‌شود برخی از اطلاعات و فایل های کاربر را به صورت اتفاقی حذف می‌کند و کاربر دیگر دسترسی به فایل‌های خود ندارد. به همین دلیل مسئولان مایکروسافت در توییتر اعلام کرده اند که عرضه این آپدیت فعلا با مشکل مواجه شده است و مهندسان نرم افزاری در حال کار بر روی آن هستند. همچنین از کاربران خواسته شده که در صورت مشاهده نوتیفیکیشن این به روزرسانی، آن را بر روی سیستم خود نصب نکنند تا مشکلات موجود حل شود.

در ادامه تصاویری از توییت‌های منتشر شده که به امکان حذف فایل‌ها از روی ویندوز اشاره دارند را مشاهده می‌کنید:

فناوری

فناوری

 

بیشتر بخوانید: شرکت HMD در تدارک مراسم معارفه‌ای برای تاریخ 19 مهرماه +تصویر

انتهای پیام/

امکان حذف برخی از فایل‌های شما درآ پدیت جدید ماه اکتبر Windows 10 !



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپدیت ماه اکتبر Windows 10 ممکن است بعضی از فایل‌های شما را حذف کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..