تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فریب کاری قطری ها در آستانه دیدار پرسپولیس و السد

به گزارش شمانیوز: دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حدود دو هفته دیگر برگزار خواهد شد و دو تیم پرسپولیس و السد در ورزشگاه آزادی حساس ترین بازی فصل خود را برگزار خواهند کرد.

اما برخلاف اخبار موجود در رسانه ها شرایط السد برای رویارویی با پرسپولیس چندان هم بد نیست و این باشگاه برای رسیدن به فینال آسیا برنامه هایی ویژه ای را در سر دارد که یکی از آن ها همین فریب رسانه ای است.

به نظر می رسد پس از خبر مصدومیت ژاوی نباید به حضور 8 بازیکن السد و خالی شدن اردوی این تیم نیز چندان دل خوش کرد، طبق اعلام فدراسیون فوتبال قطر ملی پوشان السد تنها در یکی از دو دیدار تدارکاتی این کشور شرکت خواهند کرد و برای آمادگی هرچه بیشتر السد هشت بازیکن این تیم زود تر از موعد اردوی تیم ملی قطر را ترک خواهند کرد.

سانچز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر نیز در این رابطه گفت:

البته می‌خواهیم با السد همکاری کنیم و بازیکنان این تیم بازی‌های زیادی در فصل جاری انجام دادند. به همین‌خاطر فشار زیادی را متحمل می‌شوند. ما پس از بازی با اکوادور تجزیه و تحلیل خودمان را انجام می‌دهیم و بازیکنان السد برای کمک به ماموریت آسیایی تیم‌ خود آزاد خواهیم کرد. فقط سعد الدوسری در اردوی تیم ملی فوتبال قطر می‌ماند زیرا از بازی با پرسپولیس محروم است.

منبع: ورزش 11




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فریب کاری قطری ها در آستانه دیدار پرسپولیس و السد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..