تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری دو ضارب معلمان شیرازی

ساعت24 - رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس از دستگیری دو ضارب معلمان شیرازی خبر داد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس از دستگیری دو ضارب معلمان شیرازی خبر داد.

 حمیدرضا شعبانی صبح سه شنبه 17 مهر به خبرنگاران گفت: در پی بروز حادثه ضرب و شتم دو معلم دبیرستان متوسطه اول پسرانه شهید علمداری روستای بهاران، واقع در آموزش و پرورش ناحیه چهار شیراز، بلافاصله شکایتی از سوی آموزش و پرورش تنظیم و تحویل مقامات قضایی شد.

وی گفت: با دستور سریع و قاطع مدیر کل دادگستری استان فارس و دادستان شیراز، پلیس وارد عمل شد و در کمترین زمان ممکن دو ضارب معلمان شیرازی که در مکانی مخفی شده بودند را دستگیر کرد.

شعبانی با بیان اینکه ضاربان اعلام شده توسط پلیس تحویل دستگاه قضایی شده اند، گفت: این پرونده در دستور کار ویژه دادستانی شیراز قرار دارد.

منبع:ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری دو ضارب معلمان شیرازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..