تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی‌رغم همه گلایه‌ها در حوزه سلامت اورژانس را باید متفاوت دید/ سرزنش می‌شویم که از تولید داخل حمایت نمی‌کنیم/ راه و رسم وزارت بهداشت این است که بهترین‌ها در اختیار مردم باشد

علی‌رغم همه گلایه‌ها در حوزه سلامت باید اورژانس را متفاوت دید/ سرزنش می‌شویم که از تولید داخل حمایت نمی‌کنیم/ راه و رسم وزارت بهداشت این است که بهترین‌ها در اختیار مردم باشدهاشمی گفت: سرزنش می‌شویم که از تولید داخل حمایت نمی کنیم اما خواست مردم این است که بهترین پزشک با آخرین تجهیزات و داروها در اختیارشان قرار گیرد. به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر بهداشت در مراسم آغاز بهره برداری از ۴۰۰ دستگاه آمبولانس پیشرفته برای مناطق صعب العبور و ۳۰۰ دستگاه آمبولانس برای مناطق شهری و جاده‌ای، در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  امروز بخشی از ناوگان اورژانس کشور ارتقا پیدا می‌کند و در مجموع 700 آمبولانس به ناوگان اورژانس زمینی کشور اضافه می‌شود، سال ۹۴ هیئت وزیران را برای خرید هزار دستگاه آمبولانس متقاعد کردیم البته علاقه داشتیم که وزارت صنعت زودتر به عهد خود در تحویل آمبولانس‌ها عمل کند.

وی افزود: ایران خودرو دیزل از ۸۰۰ دستگاه آمبولانس، ۳۰۰ دستگاه را امروز تحویل دادند و ۴۰۰ دستگاه آمبولانس مناطق صعب العبور از گمرگ بندرعباس ترخیص شد تا به شهرها و روستاهای دورافتاده به ویژه برای فصل سرما اعزام شوند.

وزیر بهداشت گفت: تلاش ما این است که زمان رسیدن بر بالین مردم در اورژانس کاهش پیدا کند و در ۴ سال گذشته تلاش کردیم آمبولانس‌های پیشرفته با تکنسین های ماهر به مردم خدمت رسانی کنند، بتوانیم به استانداردهای بین‌المللی نزدیک شویم. در 5 سال گذشته تلاش‌ها صورت گرفته، زمان رسیدن به بالین بیماران در اورژانس کاهش پیدا کند و مهارت تکنسین‌های اورژانس ارتقا یابد، زیرا بودن آمبولانس پیشرفته بدون تکنسین فایده‌ای ندارد.

هاشمی تصریح کرد: علی رغم همه محدودیت‌ها و گلایه‌ها در حوزه سلامت باید اورژانس را متفاوت از سایر دستگاه‌ها دید.

خواست مردم وجود بهترین و جدیدترین دارو و تجهیزات  در کشور است

وی افزود: ضمن حمایت از تولید داخل جایی که جان مردم در میان است باید بهترین ها در اختیار ایرانیان قرار گیرد و این راه و رسم ما در وزارت بهداشت است و سرزنش می‌شویم که از تولید داخل حمایت نمی کنیم اما خواست مردم این است که بهترین پزشک با آخرین تجهیزات و داروها در اختیارشان قرار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی‌رغم همه گلایه‌ها در حوزه سلامت اورژانس را باید متفاوت دید/ سرزنش می‌شویم که از تولید داخل حمایت نمی‌کنیم/ راه و رسم وزارت بهداشت این است که بهترین‌ها در اختیار مردم باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..