تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محتوای سنگین کتاب‌های درسی تعدیل می‌شوند/ آئین‌نامه معافیت مدارس از پرداخت آب، برق، گاز به زودی ابلاغ می‌شود

بطحایی گفت: آیین‌نامه معافیت مدارس از پرداخت هزینه آب، برق، گاز به زودی تهیه و ابلاغ می‌شود.

محتوای سنگین کتاب‌های درسی تعدیل می‌شوند/ آیین‌نامه معافیت مدارس از پرداخت آب، برق، گاز به زودی ابلاغ می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران و در حاشیه تجلیل از مولفان برتر بیان کرد: در استقرار پایه دوازدهم کتاب نونگاشت نداریم و این به معنای رفع نشدن اشکالات کلی نیست ضمن اینکه باید تاکید کنم در فرایند برنامه ریزی، اعتبار بخشی قبل از چاپ را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: مولفان در اعتبار بخشی اصلاحات لازم را اعمال می‌کنند، البته اگر معلمان و خانواده‌ها خطایی را مشاهده می‌کنند  بایدآن را منعکس کنند، البته ایرادات بررسی می‌شود و اگر این موضوع وارد باشد تغییرات انجام می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره حجم بالای کتاب‌های درسی بیان کرد: گروهی را مسئول کار کردیم و در برخی از کتاب‌های درسی نگاه مولفان بلند است و محتوای سنگینی را در نظر گرفتند که این موارد را تعدیل می‌کنند.

بطحایی درباره رتبه بندی معلمان تصریح کرد: در کمیسیون‌های مختلف این موضوع بررسی خواهد شد و امیدوارم زودتر به نتیجه برسد.

وزیر آموزش و پرورش درباره فوت دانش آموز اول دبستانی بر اثر ریزش دیوار گفت: مامورانی برای بررسی جزئیات حادثه فرستادم، مدرسه جزو مدارس ناایمن است و البته تلاش خوبی برای سال ۹۷ صورت گرفت و ارزش افزوده آن را نمایندگان پیگیری کردند تا با مساعدت سازمان برنامه فضای آموزشی ساماندهی شوند که البته افزایش قیمت ها کار را با مشکل رو به رو کرد.

تلاش آموزش و پرورش برای تامین فضای آموزشی

وی ادامه داد: آموزش و پرورش همچنان برای تامین فضای آموزشی تلاش می‌کند و نسبت به حفظ جان دانش آموزان در تلاش است.

بطحایی درباره حفظ ایمنی معلمان گفت: مردم فرهنگ پروری داریم اما گاهی خشونت‌ها مشکل ساز می‌شود و در مدارس این موضوع هولناک است، تیم حقوقی نسبت به این موضوع حساس است و حمایت های حقوقی خواهیم داشت و به همان اندازه نسبت به دانش آموزان حساس هستیم نسبت به معلمان هم حساسیت داریم.

وزیر آموزش و پرورش درباره معافیت مدارس از پرداخت آب، برق و گاز  گفت: آیین نامه لازم از سوی وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه به زودی تهیه و ابلاغ می‌شود و در حاشیه جلسه دولت با وزرای مربوطه صحبت کردم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محتوای سنگین کتاب‌های درسی تعدیل می‌شوند/ آئین‌نامه معافیت مدارس از پرداخت آب، برق، گاز به زودی ابلاغ می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..