تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در گرگان

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در گرگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ یحیی ستوده نیا رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان گفت: در این نمایشگاه ۶۰ غرفه به تولیدکنندگان گل و گیاه در گلستان و ۴۰ غرفه به استان‌های دیگر اختصاص دارد.

یحیی ستوده نیاگفت: علاوه بر گلستان تولید کنندگانی از استان‌های مرکزی اراک، اصفهان، البرز، گیلان، مازندران و تهران در این نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از دوشنبه ۱۶ مهر ماه به مدت پنج روز در محل پارکینگ روباز پارک شهر گرگان از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب آماده بازدید علاقمندان است.

وی گفت: رویکرد تولیدات عرضه شده در نمایشگاه بیشتر در حوزه گل‌های تزئینی و آپارتمانی است.

ستوده نیا در پایان اضافه کرد در این نمایشگاه همچنین آموزش نگهداری و پرورش گل و کارگاه‌های آموزشی در زمینه صنایع وابسته برگزار می‌شود.

انتهای پیام /ع

آغاز بکار هشتمین نمایشگاه گل و گیاه در گرگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..